28 martie 2009

Robert despre zvonuri

Site-ul Moviefone are un interviu in care Robert Pattinson vorbeste despre zvonurile care au aparut in presa despre el.Traducerea interviului:
1.Am auzit ca urmaresti toate zvonurile care apar online despre tine.
Da, am citit si eu asta si m-am gandit ca e o tampenie.M-am gandit: "Doamne, par atat de stupid"
2.Deci nu e adevarat?
Pai uneori fac asta.Obisnuiam sa fac asta mai des, dar acum...ma uit doar la chestiile negative. Vreau doar sa stiu cine spune lucruri negative despre mine, ca sa le retin numele. Ii trec pe toti pe lista mea neagra (rade)
3.E adevarat ca ai mers cu o fana la cina in oras?
Asta e adevarat, da.
4.Este adevarat ca...,nu stiu daca ai aflat asta, dar o sursa de pe platoul de filmare pentru "Luna Noua" a spus ca nu mirosi prea bine, ca nu faci dus.

Nici n-am fost inca pe platoul de filmare!
5. Stii ca se spunea acelasi lucru si despre Zac Efron acum ceva timp, ca nu se spala.
Serios? El arata ca si cum miroase foarte bine (rade). Si chiar fac dus.
6.Am citit si ca te-ai lovit la cap in timp ce filmai.
Stii, asta e cea mai...De fapt, chiar in dimineata asta mi-a spus cineva despre zvonul asta. Iar eu am spus: Ce? E cea mai plictisitoare inventie posibila...
7. Tocmai am vazut un interviu cu Ryan Reynolds in care a spus despre tine ca esti fermecator si ca i-ar placea sa lucreze cu tine.
(ras jenat) Serios?
8.Cu cine ti-ar placea tie sa lucrezi?
Cu Ryan Reynolds! (rade)...Intotdeauna mi-am dorit sa lucrez cu Benicio Del Toro. E uimitor. Si mai sunt multi, multi altii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.