1 aprilie 2009

Interviu Robert - "Free Magazine" Grecia.

Inca un interviu cu Robert.Acesta a aparut intr-o revista din Grecia.
Puteti sa descarcati traducerea integrala de AICI
Am ales cateva fragmente din interviu, doar cat sa va starneasca pofta sa cititi mai mult:
Sunt multe fete care ar dori sa se culce cu tine.Cum te descurci cu asta?
"Nu stiu.Nu am destul timp ca sa stau intr-un singur loc.Ma intalnesc doar cu jurnalisti.Dar este foarte ciudat cand fete de 10 ani vin la mine si imi zic sa le musc."
Apropo de muscat...pe cine ai vrea sa musti?
"Nu cred ca mi-ar placea sa musc pe cineva.Nu-mi place sa musc."
Cum a fost viata ta inainte de a primi rolul lui 'Edward Cullen'?
"Anul trecut am avut un apartament grozav in Soho,de unde puteai sa mergi pe acoperis si sa vezi o priveliste minunata. Cateodata si cantam acolo. Dar am plecat in Spania pentru filmarile pentru 'Little Ashes' si totul s-a schimbat.Inca nu am vazut filmul,dar oricum ar fi, cu siguranta mi-a schimbat viziunea supra actoriei,si m-a facut sa fiu mai obedient in ceea ce priveste felul in care joc."
Cum ai platit pentru un asa mare apartament in Soho?
"Nu a fost mare.De fapt,a fost cel mai mic pe care l-am vazut vreodata si cel mai gol. Avea numai 2 scaune de terasa si nimic altceva.Fara covor,fara caldura si fara baie.Trebuia sa merg acasa la parintii mei sa fac baie. Credeam ca am un stil de viata boem.Am fost trist cand a trebuit sa plec de acolo."
De ce ai plecat?
"Din cauza chiriei,care a devenit 5000 de lire, iar eu eram plecat in SUA pentru filmari si plateam pentru un apartament unde locuiau prietenii mei."
Unde stai acum?
"Niciunde."(rade)
Deci esti tip boem din nou?
"Da,intr-un fel."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.