8 aprilie 2009

Interviu cu un vampir

In "Harry Potter","Twilight", iar acum interpretandu-l pe artistul Salvador Dali in "Little Ashes",Robert Pattinson a devenit unul dintre cei mai cautati actori de la Hollywood.Iata-l aici impartasind unele dintre secretele lui cu noi:
Este muzical
"Doua dintre melodiile mele sunt pe coloana sonora in Twilight. Le aveam pe calculatorul meu, regizorul le-a auzit si i s-au parut potrivite.Una este pe fundal, iar alta ajuta la crearea unei atmosfere speciale in film."
Este neindemanatic
"M-am ranit inca de la prima filmare pentru Twilight.Era o scena unde trebuia sa o ridic pe Kristen, dar mi s-a rupt coarda.Am avut nevoie de un masaj ca sa-mi revin."
Este solo
"Traind in LA,am intalnit multi oameni obsedati atat de carti cat si de film, iar ei vin la mine si cateodata este un pic infricosator."
Nu este la fel de hot ca si Daniel Radcliffe
"La o premiera pentru 'Harry Potter'mi-a cerut o fata un autograf, dar cand ma pregateam sa-i scriu a trecut Daniel pe acolo si fata respectiva m-a impins spunandu-mi ca pe el il vrea."
A fost 'ratusca cea urata'
"La varsta de 13 ani m-am dus la o agentie de modeling.Eram inalt si aratam ca o fata.Dar m-au acceptat.Am inceput sa pozez pentru reviste de adolescenti,dar nu am progresat.Eram foarte slab."
Este versatil in ceea ce priveste vestimentatia
"Am avut o auditie pentru rolul unei prostituate trans-sexuale si am crezut ca sunt potrivit pentru rol.Dar cand am intrat in sala si i-am vazut pe toti ceilalti barbati costumati in femei m-am simtit foarte ciudat.A fost o experienta penibila pentru mine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.