30 mai 2009

Mtv Movie Awards online

Pentru cei care vor sa vada Mtv Movie Awards pe internet, AICI este un link pentru urmarirea postului MtvU (un Mtv studentesc), unde e posibil sa se difuzeze premiile.
Emisiunea este in noaptea de duminica spre luni, la ora 4.

Dupa cum stiti, o sa-i vedem acolo pe Rob, Kristen si Taylor, aflam la cate categorii o sa castige Twilight si vedem primul trailer New Moon!

Multumim Ioana pentru link si Ari pentru pont:)





Aici vor sta Rob si Kristen la Mtv Movie Awards.
Au locuri foarte bune, printre cele mai bune, in fata scenei spre centru.
Taylor va sta putin mai in spate, langa Anna Faris.
Kellan Lutz si Ashley Greene au locuri langa Sandra Bullock.

7 comentarii:

  1. mersi pt stire..e naspa k e asa tz..iar eu am scl..nush dak voi urmari la aceea ora din pkte :((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  2. da nu dau shi in reluare???adik luni dupa amiaza??

    RăspundețiȘtergere
  3. pacat ca nu sta tot cast-ul impreuna...dar cei drept kris si rob sunt cei mai imp :X

    RăspundețiȘtergere
  4. nici eu nu ma pot uita pt ca luni am o zi incarcata la sc...o sa ma uit sapt viitoare:(

    RăspundețiȘtergere
  5. damn..la ora 4 dimineata.cine poate sa stea la ora aia sa se uite?

    RăspundețiȘtergere
  6. i najpa ca ii asa de devreme..adik la 4 dimineata..desi eu am de gand sa ma uit:))
    ma culc mai devreme azi ...shi ma trezesc mai devreme..:))
    da stiu is cam nebuna!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. hello..m-am uitat la programul tv pentru MTV U si nu este trecut mtv movie awards....tot programul lor e format din videoclipuri...cred ca ar trebui gasit totusi MTV simplu pentru a vedea premiile

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.