11 iunie 2009

De pe platourile de filmare din Vancouver-partea a 4-a

Este rolul care a propulsat-o spre celebritate,iar Kristen Stewart se gandeste sa-l continue in mult asteptatul film-New Moon.
Cum este sa fii din nou pe platourile de filmare pentru inca un film "Twilight"?
Este putin ireal,pentru ca m-am gandit mult la asta si acum chiar se intampla.Nu mai puteam astepta.Este si greu.De obicei,termini un film si urmeaza un proces lung si trist.Trebuie sa scapi de personaj,trebuie sa-l scoti din minte,sau daca nu te va bantui in continuare.In cazul meu,nu am putut sa renunt complet la Bella, am lucrat intre timp si a fost foarte ciudat.Ciudat mai este si cat de usor mi-a fost sa revin la ea.Nu stiu daca e din cauza ca semanam sau ca trebuia pur si simplu sa fac asta.Simt ca in sfarsit am scapat de presiune.
Nu este o parte din aceasta presiune si indusa de tine?
Da,am senzatia asta la fiecare film pe care-l fac.Doar ca la acesta,a trebuit sa astept un an.Doar daca nu cumva trebuie sa indeplinesc ceva legat de personaj, altfel este doar o simpla poveste fara prea multe trairi.Asa ca pana il aduci la viata, esti capabil sa-l omori pe pagini.Daca nu faci cum trebuie,nimeni nu le va vedea si nici tu nu vei invata nimic din ele. Deci da,gandul ca ar trebuie sa traiesc ceva ce eu consider foarte important si ca cineva poate invata din asta ma face sa nu ma opresc.As fi in stare sa sar si de pe o stanca pentrru asta.Oh!Asta voi face si aici.(rade).
Care sunt diferentele in acest film?Personajul tau,Bella isi asuma niste riscuri...
Pierde tot.De aceea incepe sa gandeasca ce face in viata.Il pierde pe barbatul de care este indragostita, si odata cu el si planul de viata pe care ea si-l propusese.Este prea tanara pentru a fii obligata sa ia o asemenea decizi.Este o versiune mai elaborata a celei mai groaznice despartiri.Dintr-o daca pui la indoiala orice,nu mai stii nimic,te simti aruncata in mijlocul unui ocean.Ciudat este ca avem un personaj destul de cald si luminos care o poate scoate din aceasta stare.Oricat de perfect ar fi Jacob pentru ea,ea tanjeste dupa iubirea lui Edward,desi aceasta este foarte dureroasa.Povestea incepe cu toate lucrurile mergand foarte bine si apoi dintr-o data devine teribila, apoi iar Ok, si din nou "NU!NU!NU!-viata e groaznica".
Este ceva introvertit sau ai cautat un ideal?
Ea nu este foarte introvertita ,doar ca nu a gasit o legatura logica.Ea este o cautatoare a adevarului.Nu se lasa imbrobodita de ceva fantastic.Ea nu se resemneaza cu dezamagirea.Astea sunt lucrurile care fac ca relatia ei cu Edward sa fie atat de fascinanta,ea fiind o fata care in mod normal nu ar face ceva atat de nebunesc.
Ce prefera Kristen,vampirul sau varcolacul?
Kristen ar trebui sa-si tina gura.(rade).Kristen este total bulversata.Kristen ar trebui sa inceteze sa vorbeasca despre ea la persoana a 3-a!
Ai fost aproape necunscuta inainte de "Twilight".Cum s-a schimbat viata ta dupa el?
Viata mea nu s-a schimbat.Majoritatea circumstantelor in care ma gasesc sunt diferite fata de cele de anul trecut,dar eu personal nu m-am schimbat.In mod normal o fata de 18 ani s-ar schimba intr-un an.Dar lucrurile merg atat de firesc.As juca si pe gratis zilnic si chiar daca nimeni nu m-ar vedea.Nu pot sa descriu cat de bine ma sint facand ceva ce cu adevarat imi place, atat mie cat si celorlati.Asta ar fi cea mai mare schimbare.
Te-a schimbat in vreun fel succesul?
Mai mult lucrurile din jurul meu decat pe mine..Sunt obisnuita sa fac filme pe care nimeni nu vrea sa le vada.Faptul ca am investit timp intr-un proiect care a scimbat viata oamenilor este probabil cel mai satisfacator lucru.
Simti vreo responsabilitate fata de fanii cartilor si cei ai filmului?
Da,sigur ca da.Este putin ciudat:incepi ceva stiind ca va prinde propria-i viata si ca inevitabil ii va face pe unii fericiti si pe altii nu.Perceptia fiecaruia asupra povestii este diferita.Asa ca desigur ca avem o foarte mare responsabilitate fata de toti fanii.Ei sunt motivul pentru care facem tot!
Cum este sa lucrezi cu un alt regizor?
Ca si actor,de cele mai multe ori lucrezi cu regizori diferiti.La fel este si aici.Este aceeasi poveste dar alt film.O iubesc pe Catherine(Hardwricke),imi este o draga prietena,dar si Chris se descurca de minune.In plus,Chris fiind barbat intelege mai bine toate lucrurile legate de tehnica si logistica.Cum e sa ai un barbat ca si regizor?Este o mare diferenta?Nu poti face generalizari despre oameni asa.Este una dintre cele mai miloase persoane pe care le-am intalnit.Nedrept de miloase.Tine foarte mult la poveste si exact de asta este si nevoie.
Cum ai descrie cuiva care nu a citit cartile sau a vazut filmul,povestea?
Oricine a trecut printr-o despartire teribila se va uita probabil la film.Cum sa descriu?Este un film depre devotamentul rupt din tine si sentimentul ca lumea pe care ti-ai imaginat-o este total gresita.Si apoi incercand sa o readuci la normal si realizand ca de fapt totul este Ok(rade).Si vampirii si varcolacii o fac sa fie si mai interesanta.Robert si Taylor sunt foarte draguti.Cam asta as spune.
Esti inca tanara,vrei sa continui sa faci filme sau te gandesti la scoala?
Nu am nicio idee,am lucrat din greu la scoala ca sa-mi pot oferi cat mai multe optiuni,si la final le-am aruncat la gunoi,nu le-am folosit deloc.Intentionat-nu vreau sa sune chiar foarte negativ.Fac ceea ce imi doresc si vreau sa mai fac.Este haios,oameni ma intreaba ce fac cand nu sunt la filmari.Actoria este un lucru ciudat:este o afacere, e o sluba, e totul.Si mai presus de toate presupune auto-cunoastere.Niciodata nu am fost nepasatoare fata de ceilalti, si presupun ca asta se va reflecta si in alte laturi ale vietii mele..As vrea sa scriu,dar nu merg la scoala pentru ca nu inteleg structura,dar nu o sa ma opresc din invatat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.