12 iunie 2009

De pe platourile de filmare din Vancouver-partea a 5-a

Iata ca ce e mai bun e pastrat la final: ultimul interviu al revistei Metro fiind cu Robert. Pacat ca este si cel mai scurt.

Robert Pattinson a topit cateva inimi inca de la prima infatisare a lui Edward Cullen pentru "Twilight".Tanarul actor s-a intors pentru a continua filmarile pentru filmul "New Moon", dar recunoaste ca inca este socat de isteria creata de fane. Pattinson a stat si a vorbit cu Metro despre noul film,succesul lui personal si personajul sau.
Cum merg filmarile?
Foarte bine.Sa fiu sincer,am ramas surprins cat de relaxat am fost.Am fost agitat inainte de a incepe pentru ca asteptarile sunt foarte mari.Dar cu aceasta echipa,totul decurge cat se poate de bine.Ne cunoastem intre noi si este unul dintre cele mai relaxante filme la care am lucrat,lucru putin ciudat,dar este bine pana acum.
Ultima data cand am vorbit mi-ai spus sa poti sa mergi linistit pe strada fara sa fii recunoscut.Presupun ca acest lucru s-a schimbat...
Nu mai merg pe strada,iar daca chiar ies,ma deghizez(rade).Este o usurare sa fiu din nou la lucru.
Te-a surprins faptul ca "Twilight" a devenit un asa mare fenomen?
Nu a incetat sa ma surprinda deloc.Nici macar aici.Ieri,au fost 300 de persoane in fata platourilor de filmare.In fiecare zi, fiecare persoana pe care o intalnesc, are cel putin o cunostinta care are un atasament puternic fata de carti.Este foarte greu sa te obisnuiesti.Cand trec pe la vami,nu conteaza unde,fiecare politist de acolo ma intreaba daca ii pot da un autograf pentru fiica lui.De fiecare data mi se intampla.E o nebunie.Sper doar sa nu-mi schimbe felul de gandire si altele.
Care este filmul tau preferat din toate timpurile cu vampiri?
Intotdeauna mi-a placut originalul "Nosferatu".De curand am vazut "30 Days of Night" si mi s-a parut destul de bun,dar nu as putea spune ca sunt un mare fan al vampirilor.
Sigur ai foarte multe oferte de roluri acum.Cum iti faci alegerile?

Judec lucrurile doar dupa scenariu.Sunt ocupat tot anul acesta.Am facut cele mai diferite lucruri pe care vi le puteti imagina.Fiecare rol este diferit.Nu pot sa spun prea multe pentru ca nu este inca nimic finalizat.Nu le aleg in functie de gen,ci doar dupa scenariu,daca imi place,atunci numai asta conteaza.
Te-ai pregatit diferit acum pentru Edward decat pentru "Twilight"?
M-am obisnuit cu personajul.Aici sunt ca o fantoma,o mica parte a imaginatiei Bellei.De fapt nu il prea joc pe Edward,ci joc un fel de amintire din mintea ei.Este foarte ciudat.Incerc sa-l joc pe Edward ca si cand el si-ar imagina ca lucrurile se vor destrama din moment in moment.Relatia idilica este in varf, iar eu sunt foarte aproape de limita. El este foarte nesigur in toate privintele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.