25 iunie 2009

Interviu cu Mike Welch


Revista "Blast" a publicat de curand un interviu cu interpretul lui Mike Newton din "New Moon",actorul Mike Welch.
Blast:Au fost diferite filmarile in Vancouver fata de cele din Portland?
Mike:Vancouver este unul dintre orasele mele preferate,nu numai pentru filmat,ci si pentru a fi in el..Am filmat diferite lucruri aici in ultimii 10 ani.Vreau sa zic ca Portland este grozav,sunt atat de mute locuri interesante,unde se vand carti,dar in Vancouver,atmosfera este una cu totul diferita.Acestea sunt diferentele intre orase si intre filme.In timp ce filmam,incercam pe cat posibil sa tinem secreta locatia,dar a fost destul ca cineva sa-i vada pe Taylor si pe Rob,ca umplut strada de paparazii.
Blast:Apropo de Portland,vei particpa la " Twilight Vampire Basebal Event"?
Mike:Pe 4 iulie?Da,sigur,este un eveniment de caritate.
Blast:Tu ai mai facut munca de caritate,nu?Ceva legat de mediul inconujurator,sau?
Mike:Am castigat un premiu legat de protectia mediului acum cativa ani.Ma gandesc ca probabil datorita faptului ca am un Prius,sau ceva.Am si facut cateva videori legate de mediu.Evenimentul caritabil importnat la care am participat a fost "Copii cu o cauza",unde obiectivul importnat a fost sa ii ajutam pe copii nevoiasi.Am inceput ca o fundatie locala,vizitand orfelinate,centre de plasament.Acum lucram pe plan international si ii ajutam pe copii care au nevoie de lucruri fundamentale pentru a fi fericiti.Este foarte placut.
Blast:Exista tricouri cu inscriptile "Team Edward","Team Jacob",inclusiv "Tyler's Van".Se aude ceva despre "Team Mike"?
Mike:A existat putin si "Team Mike" din cate am vazut eu,dar majoriatea erau creati ale prietenilor meu,care radeau de mine.Mai intalnesc din cand in cand persoane care imi spun ca ele fac parte din "Team Mike".
Blast:Daca ar fi sa alegi,ai alege echipa lui Edward sau pe cea a lui Jacob?Sau nu ai voie sa ne spui asta?
Mike:De fapt...cred ca voi alege echipa lui Jacob.Imi place Edward,dar este o chestie de gen.Cred ca Jacob reprezinta o relatie mult mai practica,asa ca voi alege echipa lui.Dar daca va exisat si o echipa Mike,voi fi bucurus sa fac parte din ea.
Blast:Bella face cateva lucruri infioratoare in "New Moon",ai facut si tu ceva asa de indraznet in liceu?
Mike:Stii (rade) un lucru pe care-l faceam de obicei a fost sa vin cu masina la scoala,cu un prieten pe locul pasagerului si facem tot felul de mancaruri,briose si altele.Cel mai periculos lucru pe care l-am facut ca si copil a fost,bunica mea locuia intr-un azil,nu azil,ami degraba un cartier,este atat de stamjenitor,nu pot sa cred ca va povestesc,oricum si acolo copii nu aveay voie sa se plimbe,iar eu si versioare mea ne plimbam in voie si ii tachinam pe cei de la securitate.
Blast:E destul de grav...
Mike:Da.acum ma gandesc si eu.Cand eram mic,am locuit intr-o casa mobila,si cand am crescut am descoperit ca ma invecinam cu un laborator de amfetamine.Eu si vecinii mei ne jucam de-a politisti si ii spionam pe cei de acolo,pentru ca credeam ca sunt rai.Habar nu aveam ce erau de fapt.
Blast:Dansul tau special ti-a castigat intodeuna admiratoare ca si in "Twilight"?
Mike:Oh da,chestia aia ma urmarit peste tot(rade).Nu,deloc,asta nu a functionat niciodata in viata mea.Semanam cu Mike in liceu - sper ca nu am fost atat de enervant.Motto-ul meu a fost"Hey,sunt tipul ciudat,iubeste-am te rog!".Dar nu prea a functionat nici asta.
Blast:Ai spus la un moment dat ca nu au inclus o scena in film.Despre ce a fost vorba?
Mike:Stii,este un lucru complicat sa adaptezi un film dupa o carte,pentru ca filmul dureaza numai 2 ore,si vrei sa ai in el toate actiunea.Aici eu au schimbat cateva scene dintre Bella si Jacob.Norocul meu ca Kristen si Taylor i-au spus lui Chris de importanta acestei scene.Si am putut sa fac si cel mai bun moment al lui Mike din film.
Blast:Ne poti spune vreun secret de pe platouri?Cum ca Justin Chon se comporta ca o adevarata diva?
Mike:Va pot spune ca el are de fapt 3 sfarcuri.
Blast:Asta ai inventat acum!
Mike:Da(rade).Este comic sa vezi ca toate lumea sa astepata sa le spui ceva,dar de fapt nu e nimic de zis,sunt oameni destul de normali.
Blast:Probabil ca din cauza asta pozele cu membrii echipei fumand au creat asa mare forfota.
Mike:Da,a fost un lucru foarte scandalos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.