21 iulie 2009

BRAVO nr.15/2009

In numarul 15 al revistei BRAVO (aparut astazi), gasiti episodul 2 din seria Twilight.Asta inseamna 2 pagini despre Kristen Stewart.
Preluare de pe site-ul BRAVONET:
BRAVO StarsSuper-seria Twilight – Bella
Fanii Bellei Swan din “Twilight” şi ai actriţei Kristen Stewart vor fi bucuroşi că preferata lor este următoarea prezentată în super-seria Twilight. Dacă în prima parte a filmului era o timidă şi o împiedicată, în „New Moon” veţi descoperi o tipă rebelă, care se apucă de sporturi extreme şi îi va face pe mulţi să se reîndrăgostească.

Iar Rob apare pe locul 6 in topul celor mai sexy vampiri. Ceea ce e o mare nedreptate, evident!
In numarul viitor, un articol despre Taylor.

6 comentarii:

  1. Vai te rog Eve pune tot topul cei mai sexy vampiri pe site :X
    Ca nu am posibilitatea mereu sami cumpar revista,dar miam luato pe prima cu twilight

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu mi-o pot lua, nu sunt in tara luna asta :(

    ps: daca nu e edward / rob pe primul loc mi-ar placea sa fie lestat :">...

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina,si eu am fost intrigata ca Lestat nu apare deloc in top!
    Cristina mi-a trimis scannuri.Sper sa va fie de folos: http://img36.imageshack.us/gal.php?g=bravoronr152009001.jpg

    RăspundețiȘtergere
  4. Brad Pitt pe primul loc :|? Mie personal nu mi-a placut deloc cum l-a jucat pe Louis in "Interviu cu un vampir"... dar se pare ca mai mult conteaza renumele decat calitatea rolului :-j LAME!

    mersi pt scannuri :*

    RăspundețiȘtergere
  5. poate sa ma ajute si p mn cineva sa inteleg cine este lestat? singurul vampir cu numele asta era in ”un interviu cu un vampir” si era interpretat d tom cruise (si el apare in top , p locul al 2 lea) ms

    RăspundețiȘtergere
  6. Lestat e personajul principal din "Cronicile Vampirilor" (Anne Rice). In "Interviu cu un vampir" e interpretat de Tom Cruise, iar in "Regina Damnatilor" de Stuart Townsend.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.