29 iulie 2009

Doza de poze: Ashley, Kristen si Dakota

Ashley pe covorul rosu la premiera Julie & Julia de luni seara din California:

Kristen si Dakota in continuare la filmarile Runaway:

28 de comentarii:

  1. cat de frumoasa poate fi ashley!!!
    si kris si dakota arata dragutz

    RăspundețiȘtergere
  2. ashley e superba:X

    kris e preferata mea,pe ea o ador:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. KRIS SE DETERIOREAZA PE ZI CE TRECE....CE'I CU EA?:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat de Kristen ca fumeaza...este asa de finuta.Tigara o face sa para vulgara.

    RăspundețiȘtergere
  5. ashley este fooarte frumoasa.
    pur si simplu ador nasul ei .:">.:x

    RăspundețiȘtergere
  6. kristen nu se ''deterioreaza'',acelea sunt imagini de la filmari.eu o admir,o iubesc si imi place si stilul ei vestimentar:x

    RăspundețiȘtergere
  7. se pare ca celebritatea ii prieste lui ashley,ma bucur pentru ea;))

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt deacord cu gya...kris nu se deterioreaza...ma rog...daca asta este stilul de viata ales de ea...treaba ei...noi o iubim oricum pt ceea ce este!! forever!!:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. kris nu se "deterioreaza".....doar ca...adica eu cred ca atatea ore pe zi de filmare........si oboseala......se aduna......dar mie imi place si asa.....e draguta...si....abia astept "new moon"....parca nu mai trece timpu`..:((

    RăspundețiȘtergere
  10. Kris e foarte frumoasa.si o admir. :). fata de alte vedete..cu toate ca noua ei freza pe mine personal nu ma incanta tot o admir..adica..e doar o freza..la fel si rolul din the runways..care va face sa spuneti ca se "deterioreaza".si mie imi place deasemenea stilul ei vestimentar.:d

    RăspundețiȘtergere
  11. ce imi place ashley e asa finuta, fara sa exagereze:)
    dar pt ce filmari arata asa?eclipsa?ca in new moon am vazut ca are acelasi look ca in twilight

    RăspundețiȘtergere
  12. ps: ultima parte se refera la kris

    RăspundețiȘtergere
  13. eu o ador pe kris kiar dak fumeaza,kiar dak se drogheaza cea ce nu e adevarat si kiar dak nu my arata ca inaintee j orikum parul o sa ii creasca..........deabia astept new moon j eclipsa j zori de zi............ubesk kris mooooolt........kred k nu e bn sp k pe zi ce trece se deterioreaza kred k pe zi ce trece devine my frumoasa:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  14. Mah,fumatul face parte din rol.Aniway,nu cred nimic din ce zic toti ca se drogheaza &Co.N-au dekt sa creada asta.Eu una o sustin,si chiar imi place cum ii sta,sincer:D

    RăspundețiȘtergere
  15. pfff...ce fani obsedati...voi chiar nu vedeti defectele oamenilor?si eu o respect pe kristen pentru ca a readus-o la viata pe bella dar asra nu inseamna ca nu imi pot permite sa o critic:))...arata oribil,nici nu ziki ca e ea,de fapt eu nu stiu cine e ea:))...ar trebui sa aiba mai multa grija cu ce face ,pt ca poate fi un exepmlu negativ p[t fanii ei si aici nu ma refer la mn,pt ca eu imi iau singura deciziile si nu urmez pe nimeni,dar unii nu sunt ca mn si fa tot ce face si ea sau ce fac "idolii" lor...ar trebnui sa aiba mai multa grija cu ce face si sa se comporte mai ftumos,mai ales cu fani ,pt ca pana la urma noi suntem cei care i-am adus ce;ebritatea....p puteti lua ca exemplu pe ashley care este o tanara minunata:)...are grija c ce face,se imbraca frumos(cu mici exceptii) si de curand am aflat ca s-a lasat de fumat pentru fani,nu este de admirat comportamentul ei?...ar fi putut si kris sa faca asta...whatevar nu prea ma intereseaaza ce fac ei in real-life,doar ca mi se pare ciudat sa o pupati toti in fund si sa ii iertati toate defectele doar pt ca joaca in twilight:-j...faceti cum vvreti...presimt ca voi primi multe critici:)

    RăspundețiȘtergere
  16. mdaa miss jo-parerea ta

    nu o pupam in fund p kris si nici nu ii iertam noi defectele,poate pt k nu le vedem sau pt k nu le consideram defecte asa mari si ingrozitoare,nu avem noi dreptul sa o judekm,are si ea private life k xce om si dak vrea sa fumeze pai sa fumeze si dak are chef sa se imbrace aiurea pai sa o faca,sa fie EA k si pn aqm.
    eu iubesc la un om in primul rand NATURALETEA,nu suport prefacutii sau p cei care se pretind anumite pers si nu sunt.
    imi doresc k,kris sa ramana qm e aqm:X:X

    RăspundețiȘtergere
  17. @deeea-kris arata asa pt filmul ''the runaways'',in eclipsa o sa aiba acelasi look al bellei k si pn aqm:)

    RăspundețiȘtergere
  18. @gya
    aia e naturalete la tine???chiar sunt curioasa cum arati...

    RăspundețiȘtergere
  19. miss jo-nu ma refeream la fizic,ci la comportament....si nu cred k te priveste p tn qm arat,dar dak esti asa curioasa o sa-ti trimit o poza...

    RăspundețiȘtergere
  20. astept:>...wepresent_ladyjo@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Stiti ce? O sa va spun parerea mea ( va rog sa nu comentati daca nu va place pentru ca este doar a mea si nu rog pe nimeni sa mi-o impartaseasca!)

    1. Ashley e foarte frumoasa, are un fizic placut si celebritatea nu i-a afectat comportamentul extraordinar. Este foarte populara. Bravo, Ashley!!!

    2. Daca te gandesti bine Kristen parca ar suferi de personalitate multipla. Am inteles ca a trebuit sa adopte asemenea stil din cauza filmarilor la Runnaways dar inca sunt in stare de soc. Unde sunt buclele alea frumoase, unde e fata timida si romantica? Ma mai deranjeaza ca ... nu stiu... ar trebui sa lege fraze mai lungi. Mereu se opreste la jumatate. Inteleg, e foarte sweet cand face asta dar... o face prea des . Parca ar fi... drogata. Si in pozele pe care le vad aici are o figura mereu serioasa. As vrea sa stiu, pozele sunt din timpul filmarilor ( adica atunci cand joaca) sau cand e in pazua? Mi-e dor de zambetul ei strengaret. Este actrita perfecta pentru twilight, nici nu ma gandesc sa neg asta dar mi-ar place sa fie asa de ... bella si in timpul liber. Bineinteles, nimeni nu poate sa ii impuna un anumit stil de viata).

    3. Dakota... pare draguta.. Nu cred ca am mai vazut-o ... A jucat cumva in rolul Lunei Lovegood in Harry Potter... seamana... cred. :D

    Ok... Puteti sa spuneti ca nu sunteti de acord cu mine dar va rog nu va luati de persoana mea ( am vazut ca se mai intampla chestii de astea pe aici. In fond, nici macar nu ma cunoasteti!)

    RăspundețiȘtergere
  22. Bv,anonim.Eu sunt de acord cu tn.Ai dreptate in toate pe care le-ai zis.Asta da exemplu!!!:D

    RăspundețiȘtergere
  23. :)).nu stiti decat sa judecati.o judecati ca fumeaza,o judecati ca se imbraca nustiu cum.credeti ca ea o sa renunte la rolul pe care trebuie sa il joace in the runways doar pt ca nu va convine voua cum arata ? si de ce tocmai de ea va luati ca fumeaza ? mai sunt atatea pers din twilight care fumeaza.si o tot comparati atata cu ashley..ea are personalitatea ei.daca nu ar avea personalitate ar face ce fac si ceilalti..in schimb ea e cum e si nu se schimba pentru voi.pe voi nu ar trebui sa va intereseze viata ei privata cum nici pe ea nu o intereseaza viata noastra ok ? . sunteti penibili :)).

    RăspundețiȘtergere
  24. ^subscriu....si eu sunt convinsa k are personalitate kris si imi place si aqm foarte mult si sunt sigura k nu sunt singura kre crede asta;)

    RăspundețiȘtergere
  25. da...sunt perfect deacord cu anonimul felicitat si de ama cullen..BRAVO!are dreptate...chiar daca o idolatrizam la maxim pe kristen,asta nu inseamna k nu'i vedem defectele sau ca ii copiem defectele...avem o minte destul de lucida ka sa inlaturam ce'i rau si sa luam ce'i bun:)..o iubim p kristen pt personalitatea ei care o face sa fie fata pe care o adoram!acestea sunt parerile noastre si ar trebiu respectate,nejustificate1
    PEACE AND LOVE!;)

    RăspundețiȘtergere
  26. eu dau dreptate la toata lumea:P
    totusi nu e bine sa cazi in extreme, e bine sa fie naturala pana la un punct, o data cu celebritatea vin si anumite responsabilitati, eu asa vad lucrurile, pe partea cealalta, nu e bine nici sa incetezi sa fii tu doar ca sa-i multumesti pe cei din jur. sincer nu cred ca se va apuca cineva de fumat doar ca a vzt o pe kris fumand:)

    RăspundețiȘtergere
  27. mai sunt si de astia..care fac tot ce fac idolii lor.:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.