25 august 2009

Interviu cu Jackson


Mtv.com a publicat un nou interviu cu Jackson,in care actorul ne vorbeste despre noile sale filme.
"Am avut multe scene de lupta in 'The Last Airbender'.A fost distractiv pentru mine,fiind crescut in Texas,am jucat si putin fotbal.Astfel incat contactul mi-a prins bine,te lasa sa te eliberezi de agresiune."
In acests film,Jackson in joaca pe Sokka,un oastas din Sud,care il ajuta pe Aang in lupta lui.Filmul este regizat de M.Night Shyamalan('The Sixth Sense').Daca lucrurile merge bine,se pare ca filmul va fi prima parte a unei trilogii,care se va filma dupa ce Jackson isi indeplineste rolul lui Jasper Hale.Aceste lucru este cat se poate de perfect pentru actor care spune ca Sokka i-a permis sa fie mai expresiv decat Jasper :"Jasper este atat de calm si parca tine il el totul,asa ca avand un rol unde pot sa alerg oamenii a fost minunat.Am avut o scena unde sunt atacat de 2 persoane in acelasi timp,iar eu alerg prin lupta incrcand sa o gasesc pe sora mea mai mica,iar un tip sare in fata mea cu o sabie in mana.Eu il arunca la pamant,ii iau sabia din mana,iar apoi altcineva in spatele meu incearca sa imi infinga sabia in spate,iar eu il iau pe cel pe care l-am doborat si-l folosesc pe post de scut,astfel ca el incaseaza sabia in spate."
Jackson mai adauga ca pe cate de mult ii place sa-si petreaca timpul alturi de familia Cullen,ii si place sa joace in filme de actiune:"A fost o nebunie,ma atacau 3 persoane,iar eu trebuia sa le alung cu un fel de bumerang,arunc oameni in spate,ma bat tot timpul - a fost super."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.