17 august 2009

Interviu cu Michael Welch


Un nou interviu cu actorul a aparut pe internet.Am selectat o parte din intrebari.
Daca i-ai intalni pe Bella si pe Edward in viata reala,ce le-ai spune?
Bellei i-as spune asa :"Asculta fata,stiu ca este prinsa de triunghiul asta amoros si supranatural,dar de ce nu-i acorzi o sansa si lui Mike Newton?Daca varcolacul e varianta stabila in viata ta,si vampirul lupta impotriva instinctului de a te ucide,poate ca ar trebui sa-ti largesti orizonturile si sa te gandesti sa te intalnesti cu o fiinta umana!".
Iar lui Edward :"Mersi mult prietene!Ai ridicat stacheta la inaltini nerezonabile,ca ceilalti baieti nu mai au nici o sansa.Noi nu stralucim,derbedeule!Nici macar Zac Efron nu straluceste.Cum crezi ca ma simt,ha?Bravo,acum il faci si pe Zac sa planga,Edward!Esti madru de tine,ha,te simti ca un barbat mare?...Shh,e ok.Zac,sunt aici pentru tine dragule.Grozav,acum trebuie sa-i aduc cutia de suc..pentru Dumnezeu,vrei te rog sa o duci pe Bella sa vada niste filme?Inchiriaza "Casablanca",ceva,sau macar du-o sa vada "The Hangover",Doamne Ed!"
Daca ai fi vampir,ce putere crezi ca ai avea?
Pai depinde.Pot sa am o lata putere decat cele mentionate in carte?Daca as putea sa-mi fac propria putere,fie as zbura sau as trimite laser din ochi!Oh da!Iar daca ar trebui sa aleg din cele deja existente,fie sa vad viitorul,precum Alice,sau sa fiu urmaritor ca James.Stiu,nu am voie,dar il plac pe James!
Cat de mult te asemeni cu Mike?Un romantic incurabil?
Oh da,chiar asa sunt."Princess Bride" e unul dintre filele mele preferate,daca va ajuta cu ceva.Implinirea dragostei e mult mai importanta decat entuziasmul precipitarii.
Sursa

2 comentarii:

  1. doamne ce nebunik e:))mi-a placut partea cu zac efron ce sa zik.....respect:))e haios:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi nu stralucim, derbedeule. Nici macar Zac Efron nu straluceste =))) hahahahaha... prea tare :))))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.