20 august 2009

Interviuri cu vedetele din "New Moon"


Cateva interviuri cu unele vedete din "New Moon".
Taylor Lautner si Kiowa Gordon au vorbit putin despre cum a fost la filmari.
"Eu o numesc 'Scena cu briose'",zice Gordon,interpretul lui Embry Call,pritenul lui Jacob in film"Ne aduman cu totii in casa lui Emily - ea e logodnica lui Sam,seful haitei - si mancam si povestim".
Cei care au citit cartile seriei "Twilight" stiu cu siguranta despre ce scena vorbeste actorul.Intrebarea este 'De ce briose'?
"Pur si simplu ne plac briosele",raspunde Gordon.
"Scena cu briose?",intreaba Taylor cu zambetul pe buze cand a aflat comentarile lui Gordon"Nu am avut placerea sa particip la nici o scena cu briose.In timp ce ei mancau briosele lor gustoase,eu stateam suparat in spate.Asa ca m-am multumit doar privindu-i cum mananca."
Taylor spune ca pe parcursul filmului,Jacob este de cele mai multe ori trist si suparat din diferite motive:"Poate ca s-a transformarea intr-un varcolac,ii determina starea de suparare la 'Scena cu briose',si nu vrea sa participe si el."
Asta i-ar putea soca pe unii fani ai lui Taylor care sunt obisnuiti cu el ca fiind tipul acela zambitor tot timpul.Dar,conform actorului,nu avem motive de ingrijorare :"Pot sa imi schimb starea de spirit imediat cand e nevoie."
Chris Weitz spune despre New Moon :"Cred ca exista mai multa consistenta intre scene,membri Volturi au o lumina diferita,pentru ca sunt diferiti fata de vampirii Cullen.Pielea ca de diamant am refacut-o.Va fi macabra,vreau sa zic ca e tot piele stralucitoare,dar cu alte efecte.De asemenea,aici apar varcolacii.Am stiut de la inceput ca vrem sa fie ca niste lupi foarte foarte mari,si de aceea nu am mai pierdut timpul facand tot felul de schite care trebuie facute cand ai de-a face cu monstrii si tot felul.Ne-am ocupat de alte detalii :blana,muschii,grasimea de deasupra muschilor,cum cade lumina pe blana.Am avut destul de mult de lucru,insa la final au iesit chiar mai bine decat credeam.Am primit o superba echipa cu care sa lucrez,desi la inceput cand mi se oferise postul,nu citisem cartile.Cand le-am citit,am descoperit cata pasiune exista in ele,fapt caruia i se datoreaza si numarul mare de fain pe care il are proiectul,iar aste e incredibil pentru ca stii ca oamenii vor dori sa vada filmul.Asta e singura grija pe care o ai cand faci un film,te gandesti ca ai nevoie de multi bani ca sa-l faci,trebuie sa-i platesti si pe cei care lucreaza cu tine,iar cand stii ca oamenii merg sa-l vada,este chiar bucurator.
Cred ca sunt de moda veche cand vine vorba de ideile mele la filme,in compozitia scenelor,in miscarile camerelor,culorile.Tot timpul am fost influentat de oameni precum David Lean,nu ca as vrea sa ma compar cu el.Imi place tot ce este putin comtemporan,pentru ca este deja prezent,personajele si muzica sunt contemporane,insa sentimentele sunt de lunga durata,si va arata ca un film vechi si epic."
Sursa
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.