26 august 2009

Kristen si Taylor despre New Moon


Mtv.com a postat un interviu nou cu Kristen si Taylor,in care ne vorbesc despre "New Moon".
Mtv:Kristen,in opinia ta,cum este diferita relatia dintre Bella si Jacob in "New Moon"fata de cea din "Twilight"?
KS:Este cu totul o alta relatie,foarte diferita.
Mtv:Pare mult mai jucausa.
KS:Da,exact.Sunt mult mai relaxati si chiar se distreaza impreuna,pe cand Edward si Bella par putin ciudati,stii?
TL:E mereu tensionata.
KS:Si numai el o poate readuce la normal.Literalmente e pe moarte,va renuna la mancare si va fi terminata,iar singurul lucru capabil s-o scoata din starea este,este lumina pe care i-o aduce Jacob.
Mtv:Ce astepti cu nerbadare sa vedem in film?
TL:Cred ca unul din lucrurile pe care le veti vedea,este ca eu dispar pentru o vreme,iar ea(Bella) intra intr-o altfel de depresie.Intri intr-o depresie - asa-i spune,nu?- cand plec?
KS:Oh Doamne,da.
TL:Apoi descopera ca sunt un varcolac,si asta e marea surpriza.Ma transform de vreo cateva ori in film,ceea ce e grozav.
Mtv:Cum au fost cascadorile pentru aceste scene?
TL:Stii,Jacob se poate tranforma in aer,asa ca am avut ocazia sa fac niste cascadorii unde trebuia sa alerg,iar ei ma trageau in sus cu niste franghii,apoi eu saream prin aer si ma opream pe pamant.Cred ca ati putut sa vedeti asta si in trailer.A fost foarte distractiv,am putut sa fac multe acrobatii.
KS:Acel dragut,micut si blanos lup!
Mtv:Este adorabil!Vorbeste-ne despre scena in care ai citit ori din cartea lui Stephenie,ori din scenariul lui Melissa Rosenberg,cand spui :"Frate,asta va fi greu de rezolvat!".
KS:"New Moon" este plin cu d-astea.Cred ca a fost singura carte din colectie de care am fost intimidata - intr-un mod bun.Este cel mai bun sentiment pe care-l poti avea cand incepi un film.Cred ca replica mea preferata e atunci cand ii spun lui Jacob :"E el;tot timpul a fost el!"
Mtv:A fost greu la filmari?
KS:Da,totul in film trebuie sa fie cat mai aproape de realitate.Oamenii,in cartile "Twilight",nu se despart pur si simplu,se despart iar asta ii omoara.Nu e ca si cum ai spune :"Oh,sunt foarte trista si plang ."Totul trebuie sa fie ca o viziune fantastica a acestei realitati.Tot timpul ma intrebam daca fac bine,daca chiar arat de parca as muri.
Mtv:Mda,ar fi greu sa pari cea mai distrusa persoana de pe pamant,fara sa pari si putin ciudata.
TL:"New Moon" este foarte mult mai complicat,se frang inimi,se intampla destul de multe.Edward pleaca la inceput,asa ca ea e in depresie,iar eu incerc s-o ajut,s-o scot de acolo.Dar si eu am problemele mele,iar ea ma paraseste.Totul e dat peste cap,se intampla foarte multe,si sunt scene de descris.
Mtv:Care a fost scena voastra preferata?
TL:Mie mi-a placut mult - eu ii zic scena despartirii - dar e de fapt scena cand ma vede fara tricou,iar eu sunt cu parul tuns,diferit fata de prima data.Atunci trebuie sa-i spun ca nu mai putem fi prieteni.
KS:Planuia sa se desparta de mine (Bella),dar nu a reusit.

Un comentariu:

  1. daca nu ar fi atat de infumurat copilul asta ar fi ok. mi-l si pot imagina cum da el interviu pe tonul ala de "om mare" pe care nu il suport (postura absolut ridicola din punctul meu de vedere).. in fine, poate e vorba de gusturi, dar nu imi place de el.
    totusi, abia astept new moon!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.