21 august 2009

Robert despre New Moon


CanMag a publicat un interviu recent cu Rob.
"Nu numai din cauza directorului a fost diferit.Acum deja stiam cu ce avem d
e-a face.A fost unul dintre cele mai relaxante roluri de pana acum.Chris este o prezenta pasnica si ne-an inteles foarte bine.
Din punct de vedere estet
ic,arata diferit.Si scenariul a fost foarte diferit,prezentat intr-o alta stare."
Despre interesul m
are pentru vampiri al oamenilor,Rob spune:"Cred ca nu suntem persoanele pe care trebuie sa la intrebati asta.La mine,problema este ca atunci cand m-am uitat peste poveste nu am vazut-o ca pe una cu vampiri.Cand joc,incerc sa scot cat pot de mult elementul vampiric.Il folosesc ca si un obstacol in calea iubirii lor.Chiar dupa auditii,m-am gasit incredibil de interesat de poveste,desi nici nu citisem cartile.Le-am vorbit oamenilor despre scenariul 'Eclipse',in ultimele saptamani,incat am devenit din ce in ce mai argumentativ.De obicei nu sunt asa.Au un fel de putere."
"New Moon" este cartea lui preferata :"I mare parte pent
ru ca imi place juxtapunerea.Edward este un personaj pe care multa lume il admira,este acel erou romantic.In 'New Moon',asa cum am citit eu,este foarte distrus,se uita la Bella si stie ca o iubeste prea mult,dar nu poate fi in jurul ei.In mod deliberat se desparte de ea,lucru care este foarte dureros,iar in ultima secventa de lupta,ea il salveaza,la fel cum face in fiecare carte.Este chiar nostim cum toata lumea se uita la Edward ca la un erou,cand de fapt el este tot timpul salvat de domnisoara in primejdie.Cred ca el realizeaza astain 'New Moon'.In 'Eclipse',se chinuie sa-l ajunga pe Jacob,pentru ca a lipsit atat si si-a iesit din mana."
Cateva poze noi cu Rob,de la o sedinta foto recenta.Pozele vor fi publicate in noiembrie.

Aicigasiti mai multe poze cu Rob.

3 comentarii:

  1. new moon este si cartea mea preferata..deoarece mi se pare foarte intensa...sunt sigura ca acest film va fi o mare reusita!are parte de niste actori minunati!rob si kriss sunt foarte talentati!

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaaaaaa si eu cred k NM va face senzatie,cred k in primele zile o sa ma uit non-stop:D:D

    iar actorii....c sa zic...numai talentati:X

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.