10 septembrie 2009

Cool Poster - V-ati cumparat revista?



Astazi a aparut!
11 postere Twilight la pretul de 3,49lei.

Cum vi se pare?
Cred ca preferam mai multe postere cu Edward singur...Avand in vedere ca in general incerc sa ignor existenta Bellei:))

Deci, care e posterul vostru preferat? Pe care il puneti pe perete? O sa fie greu de ales, mai bine ne tapetam camerele cu toate.

48 de comentarii:

  1. Eu am avut un chiosc de reviste langa blocul meu,de unde imi luam multe reviste. Ieri s-a inchis, deci nu, nu mi-am luat revista! :((

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mi'am cumparat'o

    :X

    e prea tare

    :X sincer imi plac toate posterele

    RăspundețiȘtergere
  3. eu mi-am luat 2, ca sa pot sa mi le pun pe toate, pentru ca au fost fata verso. acum peretii mei au un nou strat de tapet :)) cel care imi place cel mai mult este cel giga, de la sedinta vanity fair. si eu ma asteptam sa avem mai multe postere cu rob ;) dar si kris e super.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu mi-am luat-o ...mi eimi place cel mai mult acela cu Bella si Edward...Bella tine un mar in mana.dar toate sunt super ...Ador Cartile Twilght...Si filmele...Poop :X:X:X:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu mi-am cumparat 2 reviste ca sa am toate posterele o singura data....urmeaza sa mi le pun pe perete....cel mai mult imi place ala cu ei 2 in care bella tine marul si bineinteles gigaposterele....

    RăspundețiȘtergere
  6. SI eu mi-am cumparat 2 numere ca sa le pot pune pe toate! ador gigaposterele si cel cand kristen tine marul in mana:X love them

    RăspundețiȘtergere
  7. La mine nu a aparut revista inca~X( mor:((

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu mi-am luat-o in dimineata asta pe la 8:30...am pus 5 dintre ele pe usa si pe dulap...intr-adevar as fi vrut mai multe postere cu Rob, dar deja aveam un GIGA POSTER cu el pus care ocupa destul de mult loc asha ca...nu prea mai aveam mult loc pt altele :D

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu am inca revista :((.la mine la chiosc nu este.Si mi-e ciuda..pentru ca daca tot fac revista cu postere din twilight macar s-o faca calumea.Posterele sunt numai cu rob si kisten (Respectiv edward si bella).Pe ceilalti i-au uitat?unde sunt ashley,jackson,kellan,nikki?Eu nu am nici un poster cu ei de la twilight (inafara de orar care e copletat cu orele de anul trecut).

    RăspundețiȘtergere
  10. offf...stau si ma gandesc de ce nu mi-a trecut si mie prin capatana sa iau 2 reviste :(( ...acu stau si ma gandesc care imi place mai mult si care nu sa vad cum le lipesc :)) dar problema e ca imi plac toate :( ...si eu as fi vrut postere cu ceilalti..mai ale cu jackson, kellan,si ashley :X

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu mi'am luat tot 2 reviste

    :)))

    pop all

    RăspundețiȘtergere
  12. am obervat ca unii nu au revista...pentru ca sediile rodipet... nu au distribuit reviste ... de cam 1 luna....la mine in oras intr-un sigur loc am gasit si akolo avea doar 11 exemplare:D... e super revista:X:X

    RăspundețiȘtergere
  13. mie mi'a placut cel cu rob si kris de la vanity far si cel de pe spate :x
    dar as fi vrut cu twilight, nu cu rob si kris... si cu ceilalti membrii ai familiei cullen si etc
    oricum, e un inceput

    RăspundețiȘtergere
  14. Scrie mare pe coperta Robert Pattinson si Kristen Stewart :|

    RăspundețiȘtergere
  15. si eu mi-am luat 2 reviste:))
    chiar pe ultimele:)
    hmmm....imi plac toate enorm de mult
    dar preferatu este poza din new moon
    bella cu edward inainte unui sarut
    pur si simplu il ador ala:X:X
    si gigaposterele imi plac muult:X
    as fi vrut un poster cu jake din new moon
    poza in care sta el in ploaie
    imi place privire lui de acolo muult:X
    oricum e super revista
    si ma bucur ca le-am luat pe ultimele 2:))

    RăspundețiȘtergere
  16. mie imi plac dar pacat ca nu este si un poster cu rob singur... eu o sa imi pun primul postercare e cu ei doi :D

    RăspundețiȘtergere
  17. as fi vrut mai multe postere cu Edward...singur :X:X:X
    da` in fine...e ok :)

    RăspundețiȘtergere
  18. stiu ca o sa imi saritzi TOATE in cap:">...dar...oare nu fac si o serie cu Jacob..sau ...ma rog...mi'as dori un giga poster cu taylor:">..:">...

    ..deci.ar fi fost bn sa fie macar un poster cu jake:">....



    acum saritzi'mi toate in cap:)))

    RăspundețiȘtergere
  19. bineinteles ...tot doua bucati! ...parca ne-am inteles:)

    RăspundețiȘtergere
  20. da miam luato....le voi pune pe toate...cel mai mult mia placut posterul cu kristen singura...cand i se vad ochii foarte frumos...as fi vrut postere cu toti..dar asta este..maine mi le lipesc caci tre sami iau scoci dinala transparent....

    RăspundețiȘtergere
  21. anonim nu iti sar in cap :))si eu vreau un giga poster cu jasper :X.si cu ashley.Dar din pacate astia din romania(ma refer la cei de la revista) nu-si dau seama ca twilight nu este numai rob si kris si ca exista si altii.Nu am nik cu rob si kristen dar mi se pare ca lunmea ii cam uita pe ceilalti.Sau cel putin cei din romania.
    Asa acuma poate imi sariti mie in cap :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Anoniim nici eu nu`ti sar in cap pt ca il ador pe Taylor:x 8-> e asa de draguuutz :x si suntem nascuti in aceeasi ziiiii :x \:d/

    RăspundețiȘtergere
  23. deci...este doar parerea mea..sh inteleg ..fiecare cu ce-i place..dar...taylor poate sa fie nascut sh in aceeasi secunda cu mn sh tot mi s-ar parea oribil..nush...s-ar putea sa fie sh din cauza ca nu imi place deloc nici de personajul lui, jacob...

    RăspundețiȘtergere
  24. eu miam luat deocamdata o revista , dar maine merg la magazin si imi mai iau una...ma vrut sa mio iau in seara asta ca am fost la cumparaturi , dar era inchis chiscul de acolo...deci...maine...chisc de reviste vezi ca vin sa imi mai iau o revista:))...in fn...as fi vrut mult unul cu vamilia Culle sau mai ales cu ALICE:((DC nu au dat cu alice?e preferata mea...e f sweet si e o dulce...si...din astea care leau dat...imi plac toate...dar cel mai mult imi place poza din new moon dinainte de sarut...si cel de pe partea cealalta cu kristen ,,,poza aia am avuto la avatar:-Psi bineinteles imi plac gigaposterele...vreau un poster cu familia cullen , k nam nici unul , sau cu ashley...alice...oricare...ms k miati citit discursul:-P

    RăspundețiȘtergere
  25. ma scuzati pt greseli:-Pdar mam grabit sa scriu repede:))deci sry...

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu mi-am luat-o:(
    vara asta nu am mai luat nici o revista:-<, k nu se mai primesc. De acu astept asa o primesc de la Constanta..

    RăspundețiȘtergere
  27. deci nu sunt singura care si-a luat doua reviste :X:X oricum sunt super frm posterele :X:X

    RăspundețiȘtergere
  28. majoritatea or luat 2 reviste;)

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu mi-am luat 2... Preferatul meu este cel cu rob & kristen (gigaposterul) de la sedinta foto VF si cel cu poza din NM...

    RăspundețiȘtergere
  30. Si eu am vb cu tipa de la chiosc sa imi opreasca 2 reviste:"> maine sunt dispusa sa ma trezesc la orice ora sa le iau!! Nu mai am rabdaree:X:X o sa va zic maine reactia mea despre postere. Abia astept!:X nb:)

    RăspundețiȘtergere
  31. am luat 2 revistre dar nu imi plac prea mult, speram sa gasesc mai multe imagini cu twilight.

    RăspundețiȘtergere
  32. mi-am luat si eu revista...dar c pakt k mai avea dekt o revista...nu am putut sa imi iau 2...kt despre postere imi plac toate...nu ma pot decide p kre parte sa le pun...dar as fii preferat sa bage si taylor loutner sau q ceilalti membri ai familiei cullen

    RăspundețiȘtergere
  33. :)miam mai luat o revista:D deci acum am si eu la dublu:-P

    RăspundețiȘtergere
  34. daaaaaaaaaaa si eu mi-am luat-o de la ora 8 cred:D....am fst cu mama in oras,am inceput sa tip si sa sar in sus de bucurie....:))) se uita mama la mn :O :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. mda...

    si io mi-am luat 2

    dar vreau postere si cu alice si cu jake....

    si cu restu:)):)):)):)):))






    imi place enorm gigaposterul in care sunt in padure:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  36. posterele sunt suuuuper dar imi pare rau ca nu au pus si cu alice...sau jake...dar ce sa-i faci?
    acum trebuie sa ma hotarasc pe care le pun si unde le pun...
    cel mai mult imi plac ala dinaintea sarutului din new moon si cel cu kristen singura stand in picioare:x:*:x

    RăspundețiȘtergere
  37. Si eu mi-am luat revista[ adica, revistele. Mi-am luat 2 exemplare, pentru ca erau fata-spate]. Si sunt absolut superbe toate :X . Camera mea e mai noua tapetata cu fel de fle de chestii cu twilight :X . Mi-ar fi placut si postere cu restu` familiei Cullen si Numai cu Rob[ pentru ca, cum zici tu Eve, incerc sa o ingor pe Bella :)) ].

    Oricum, mortala revista >:D<

    Jane

    RăspundețiȘtergere
  38. eu...ca toata lumea, mi'am luat tot 2... si cel mai mult imi place ala de pe coperta si megaposterul cu kristen...ador parul ei in pozele alea:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  39. eu mi-am cumparat 2 reviste si am sa pun toate posterele pe perete dar trebuie sa vad daca incap mai ales ca am si 11 postere de dinainte

    RăspundețiȘtergere
  40. 2 bucati se poate....



    si sper k in viitor sa faca o reviste cool poster cu toti actori twilight...




    oricum eu ador posterul cu sarutul lor din NM:X:X:X:X:X....










    chiar mi.ar placea sa am un giga poster cu jasper...dar normal nu cu coafura lui din NM..e oribilaaaaaaa.....





    mie imi place cum ii sta parul intr-o poza cu trupa lui pusa de curand pe site:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  41. ador posterele! mai ales cele de la VF!

    RăspundețiȘtergere
  42. nu stiu ce aveti cu rob adica kris e super deci pe langa rob votu meu merge catre kriss puteti sa ma votati cu stupid ca nu imi pasa imi spun doar parerea mea asa caa.... ati inteles na hai sa spun si eu ca voi despre postere decii am unu cu kriss super e kris pe bordura si tine pe mana un porumbel alb asta nu e din revista e dintrun tianc de postere care lam primit de la colega mea de la scoala Doris care si ea e opsedata ca mn si imi aduce cela mai tari postere cu twilight deci de exemplu unu in care e din new moon cand trecea prin fantana la volturi ca sa il salveze pe edwart si nam numai din twilight new moon am si kriss and rob si imi place si miley cyrus stiu ca nu suntem la blogu miley cyrus da imi place miam luat si revista popcorn ca e cool peste tot oricum apar kriss si rob ma rog mai am un poster cu bella edwart si jacob si +mai am ogramada sper sa nu spuneti ca sunt tina vorbareata sper ca ati putut citi ca am schris ogramada bn iar va iau cu vb lasa pa mai bn asa ppa a da scz mai e un site cu bloguri www.tpu.com

    RăspundețiȘtergere
  43. io am toate cartile cu Twilight posibile le ador!!:XX:X:X









    si postere si calendar:X:X:X::!:!mie imi [place ulttima carte caand ea ramane insarcinata si el o transforma in vampir dar aqma apare si a5a parte:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  44. cel mei super





    twilight ador am postere reviste caronase etc ador multh..............................................
    :X:X:X:X::X:X:

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.