18 septembrie 2009

Interviu cu Oliver Irving


Oliver Irving este directorului filmului "How To Be",film in care Robert l-a interpretat pe Art si a fost premiat pentru interpretare la Festivalul de Film din Strasbourg.Oliver a acordat un interviu celor de la Examiner in care a vorbit despre Rob si personajul sau.
Cum a fost ales Robert Pattinson pentru rolul lui Art?Au avut vreo importanta calitatile sale de muzician?
L-am gasit pe Rob dupa ce de un an si jumatate cautam un actor.Parea omul perfect pentru rol,era interesant de urmarit dar si serios pentru a interpreta.Parea ca stie exact cum sa joace,parea sa cunoasca oameni asemanatori cu personajele si cel mai important,l-a inteles pe Art.Fara a fi mers la o scoala de actorie,el a inteles foarte bine cum trebuia sa joace si a respectat toate indicatile care i s-au dat.La auditii,Rob nu si-a aratat talentul muzical,stiind ca si Art nu prea era talentat,dar in final,a inteles ce trebuia sa faca si totul a iesit perfect.
Cat din succesul filmului ii atribui lui Robert?
O foarte mare parte,el ne-a adus multi fani la film,ceea ce e mai mult decat pefect pentru un actor principal.De asemenea si multitudinea de festivaluri la care am participat si suportul fanilor au facut totul posibil.
Vorbeste-ne despre look-ul lui Rob in film.Au fost alese hainele la inceput,sau au fost facute special pentru el?
Mda,asta a fost comic,cei de la "Twilight" aveau o idee diferita,in timp ce ei cautau sa-l faca pe Rob sa arate perfect,noi i-am dat cele mai ciudate haine si am facut sa para total diferit fata de tipul perfect.Hainele au fost facute special pentru el,l-am mai rugat sa aduca si pe ale lui,am vrut sa se simta cat mai comod in ele.Iar parul lui a fost rezultatul rugamintii mele de a nu se tunde pana incepem filmarile,si a fost perfect!
Il cunosteai pe Rob dinainte de auditii?
Nu,mi-a spus doar ca a jucat intr-un film "Harry Potter",dar a zis in asa fel incat eu inteles ca a avut un rol foarte mic.Dupa auditii,am vazut ca e foarte bun,si am cautat pe internet despre el si am fost socat sa vad cati fani avea.Apoi,dupa cateva telefoane,am fost pregatiti.
Voi ati vazut filmul?Cum vi se pare?

Tot legat de Rob,revista People Magazine l-a desemnat unul dintre cei mai bine imbracati barbati ai anului 2009.

2 comentarii:

  1. Ce tampiti!
    Cum de il stiu din harry potter!?!?!
    TOATA LUMEA IL STIE PE ROB DIN TWILIGHT!!!!
    Si in rest nu prea cred ca au reusit sa il faca sa arate normal LOL :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pai... in harry potter a jukt prima data si deacolo il stiu eu cel putin precum mai multa lume:-??

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.