13 octombrie 2009

Interviu cu Ashley


A aparut si interviul lui Ashley pentru revista "Saturday Night Magazine".
Ce ne poti spune despre "New Moon"?
M-am distrat foarte mult le filmari,unii dintre noi au mers in Italia,printre care si eu.Iar Chris Weitz a fost incredibil.Atmosfera pe platouri a fost una linistita si calma,nu am stat stresati.Abia astept sa vad filmul.Sunt sigura ca o sa va placa.
Cum a fost sa te reintalnesti cu ceilalti actori?
A fost foarte bine,noi deja ne cunoasteam si ne intelegeam foarte bine.Ne-am unit mai mult.A fost foarte placut.
Cum a fost lA auditiile pentru rolul lui Alice?Cunosteai dinainte cartile "Twilight"?
A fost destul de greu.Nu citisem cartile inainte,numai dupa ce am fost la auditii.Managerul meu mi-a zis sa merg acolo si sa n-o dau in bara,pentru ca producatorii erau foarte exigenti.Iar eu l-am intrebat:"Cum sa fac o treaba buna cand eu nici nu stiu bine despre ce e vorba acolo?".Initial vroiam sa o joc pe Bella,dar cand m-au vazut mi-ai zis ca o voi juca pe Alice.Am venit de 5 ori la auditii inainte sa primesc rolul,am lucrat mult la asta.Apoi am asteptat mult pana sa primesc un raspuns,credeam ca nu m-au acceptat,dar inainte de Craciun am primit un telefon si mi-au dat vestea.Am fost foarte fericita,i-am sunat imediat pe parintii.
Ai mai multi fani sau fane?
Cred ca fetele sunt mai multe.Dar sunt si unii baieti,insa cand ii intalnesc,e putin ciudat,dar sunt foarte draguti toti.
Preferi ca oamenii sa vina la tine si sa-ti zica ceva cand te recunosc,sau doar sa se uite la tine?
Inainte,2-3 persoane ma recunosteau si imi placea cand ma salutau.Acum insa sunt foarte multi.Dar totusi prefer sa ma salute decat sa se uite la mine.Nu-mi place sa ma simt urmarita.
Ce parere ai despre toata nebunia legata de Robert Pattinson?
Imi pare foarte rau pentru el.Ii este greu,noi ne adoram fanii,si el la fel.Cu ajutorul lor am ajuns unde suntem acum,si le multumim pentru asta.Robert este foarte iubit de fane,si sunt sigura ca nu vor sa-l raneasca,dar nu inteleg ca daca sunt atat de mult,si toate alearga sper el,se pot intampla accidente.
Acum ca esti o persoana publica,cum te descurci cu toate speculatiile legate de viata ta personala?
Este comic cand vad oamenii ca sunt atat de intrigati de persoana cu care i-au pranzul sau nu.Asta e treaba mea.Daca as fi intr-o relatie cu o persoana la care tin mult,nu mi-ar placea sa se speculeze despre mine ca umblu cu altii,pentru ca acea persoana ar trebui sa citeasca toate neadevarurile.Inca nu m-am confruntat cu asa o situatie.Sunt singura.Dar trebuie sa ma obisnuiesc cu asta.Sper ca si fanii sa o placa pe acea persoana.
Cum te intelegi cu ceilalti actori din "Twilight"?Este cineva alaturi de care esti mai apropiata?
Cu Kellan ma inteleg foarte bine.Am relatii diferite cu persoane diferite.De exemplu,mie si lui Rachelle ne place viata,de multe ori mergem si bem un pahar de vin si vorbim despre diferite subiecte.De Kristen m-am apropiat de curand.Si in primul film am fost prietene,dar amandoua avem orarul foarte incarcat si nu am prea stat in acelasi loc.Dar la al doilea film,dupa primele 2 saptamani de productie,eram numai eu,Kristen,Rob si Taylor.Apoi au mai fost Rachelle si Jackson,pe care-l ador.Si Taylor este foarte dragut.Pe toti ii iubesc foarte mult.
Iti este frica sa nu ramai amintita tot timpul ca fiind actrita care a jucat-o pe Alice Cullen?
Cred ca Rob si Kristen ar trebui sa-si faca griji mai mari pentru asta.Alice este un vampir,dar are o inima foarte umana,multi o vad ca pe cea mai buna pritena.Cred ca asta ma va ajuta in viitoarele proiecte,pe care sper sa le aleg cu cap.
Cand nu filmezi,ce iti place sa faci?
De obicei vine familia mea la mine,si imi petrec timpul cu ei si cu prietenii.
Cum arata o sambata seara perfecta pentru tine?
Mie si prietenilor mei ne plac mult jocurile.Asa ca luam niste jocuri si comandam mancare si stam impreuna.
Aici gasiti un interviu cu Ashley pentru cei de la Mtv.
Sursa

2 comentarii:

  1. stiu ca nu are legatura cu articolul dar ar cam trebuii sa schimbati desenul de la fan art, este cam de mult acolo :P

    RăspundețiȘtergere
  2. fata asta e incredibil de frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.