25 octombrie 2009

Interviu cu Chaske Spencer


Interpretul lui Sam Uley a acordat un interviu celor de le VanityFair.Am tradus mai jos o parte din el.
Cum ai primit rolul lui Sam?
Cred ca auditiile pentru rolul acesta au fost cele mai ciudate auditii la care am fost.Normal,inregistram,ne intalnim cu directorul de casting,apoi cu producatorii si la final cu regizorul.Aici imediat dupa ce au vazut castea mi-au spus ca am primit rolul lui Sam.Nu prea stiam cine e el,dar cand am aflat,m-am bucurat mult,stiam ca e destul de important.
Dupa ce ai primit rolul,ai recitit cartile?
Da,am inceput cu "New Moon",apoi "Eclipse",unde apar multe informatii despre trecutul personajului meu.
Ai si tu pagina ta de Twitter,ca si alti varcolaci.
Da,totul e foarte interesant.La filmari ne-am simtit atat de bine,ne-am distrat mult.Twitterul il folosesc ca sa comunic cu fanii.
Ce muzica au ascultat varcolacii la filmari?
Eu aduceam iPod-ul si in pauze ascultam "Metallica","ACDC","Guns N'Roses","Soundgarden",Nirvana" si putin hip-hop.
Tu esti cel mai batran din clan.
Da,e putin comic,eu sunt alfa,si a trebuit sa-mi intru bine in rol.Eu sunt si asa cel mai batran dintre ei,asa ca am avut mai multa experienta.Baietii sunt grozavi.
Ai scris pe Twitter ca iti place sa fii varcolac.
(rade)Imi place rolul meu.Cand eram mic,imi placeau mult romanele lui Anne Rice,dar atunci nu descoperisem varcolacii."Twilight" imi place mult,cu ocazia asta m-am facut cu un corp nou,de la atatea exercitii.
Hai sa ne jucam ceva!Te rog sa-mi descri urmatoarele persoane intr-un cuvant.
Alex Meraz(Pau) :
Primitiv.
Bronson Pelletier (Jared) :Comicul.
Kristen Stewart(Bella):Luptatoare.
Gil Birmingham(Billy):Inima-si-sufletul.
Tyson Houseman(Quil):Inteligent.
Kiowa Gordon(Embry):
Bleg.
Taylor Lautner(Jacob):Simpatic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.