27 octombrie 2009

Interviu cu Julia Jones

Interpreta lui Leah Clearwater,Julia Jones a acordat un nou interviu celor de la Limelife.
Mai jos am tradus prima parte.
Cum ai primit rolul lui Leah?
Am mai lucrat alaturi de directorul de casting inainte,si el a fost cel care m-a sunat si mi-a spus de rol.Apoi am mers la auditii,si la aproximativ o luna m-au sunat sa-mi spuna ca am primit rolul.
Ce ne poti spune despre Leah?
Pai,ea este singura femeie varcolac din lume.Povestea ei este foarte interesanta,inima ei fiind franta de Sam,seful varcolacilor.Fiind fata,trece prin toate schimbarile singura,si devine foarte rea si nervoasa,sufera mult si nu stie cum sa ceara ajutor.
In ce masura te asemeni cu ea?
Inima distrusa este un sentiment destul de comun,si multi dintre noi il stiu bine,chiar si eu.Mi-a placut mult ca am putut sa stau cu baietii si sa ne jucam in film,de mica imi placea asta.Jucam fotbal cu ei,dar tot timpul erau rautaciosi cu mine.Mi-a fost usor sa o joc.
Multumim celor de la TwilightSaga pentru poza cu Leah sub forma de lup.

Un comentariu:

  1. e fan-made poza cu leah si avea si watermark.. urat in partea celor de la twilightsaga ca au taiat din poza si nu au dat detalii despre ea

    cititi mai multe aici: http://www.eclipsemovie.org/fan-made-picture-leah-in-wolf-form/

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.