30 octombrie 2009

Interviu cu Julia Jones

A aparut si partea a doua a interviului Juliei.
Cum ti-a schimbat viata rolul dintr-un film din seria "Twilight"?
Pai port mai multe carouri si ascult muzica mai buna...glumesc.Dar intr-o oarecare masura e si adevarat.Dar oportunitatile noi sunt cea mai importanta schimbare.
Poti sa ne vorbesti despre aceste oportunitati?
Pai...nu prea.Inca.
Era de asteptat.
Pot sa zic ca e destul de remarcabil.Azi nu sunt o actrita mai buna decat am fost saptamana trecuta,dar cand intru intr-o incapere,iar pe foaia mea scrie ca am facut parte din "Twilight",dintr-o data toti cei care acum o luna se uitau sceptic la mine,ma vor in echipa lor.E total diferit.
Iti ofera mai multa incredere in tine?
Da,intr-un fel sunt mai sigura pe mine,mai relaxata si comfortabila,dar in interior sunt la fel de stresata si speriata ca la inceput.
Ai citit cartile "Twilight"?
Le-am citit cand am primit rolul,in 2 saptamani le-am terminat.
Te-a afectat pana acum in vreun fel nebunia "Twilight"?Esti urmarita?
Putin in Vancouver,dar de cand m-am intors am fost foarte ocupata.Am niste prieteni grozavi,care sunt tot timpul alaturi de mine.
Spune ceva despre tine fanilor.
(rade)"Vrei sa spui ceva Universului",asa imi pare mie!Lucrez in domeniu de foarte mult si acum incep sa culeg roadele.Ma bucur ca sunt unde sunt."
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.