6 octombrie 2009

Interviu cu Peter Facinelli


De curand,interpretul lui Carlisle Cullen a acordat un nou interviu telefonic in care a vorbit despre filmari.Am tradus o parte din el.
Cum merg filmarile "Eclipse"?
Ma simt foarte bine la filmari.Actiunea se dezvolta atat de mult.In "New Moon" avem probleme cu varcolacii,iar in "Eclipse" suntem amenintati de nou-nascuti.
Cat de mult te-ai pregatit pentru "Eclipse"?
Sunt multe scene de lupta.Am invatat miscarile de baza.Am avut antrenamente saptamani intregi.Prima saptamana am avut karate.Dar o data ce inveti e chiar placut.
Cum e sa joci rolul unui tata unor copii care sunt cu doar cativa ani mai tineri decat tine?
Cred ca a fost mult mai usor in primul film,pentru ca nu ne cunosteam foarte bine si aveau un alt fel de respect.Acum,cand ma cunosc mult mai bine,sunt mai degraba fratele mai mare.Cand filmam,merge.Gandesc ca si Carlisle,ma misc ca si el,vorbesc ca si el.Si astfel par mai batran.
Ai citit seria "Twilight" inainte de a semna pentru filme?
Doar primele 3 carti,numai ele se gaseau atunci.Apoi,am citit si a patra.E util sa stii intreaga actiune.Cand joci,cu cat mai multe informatii pot sa retii,cu atat mai bine.
Ce stii despre posibilitatea aparitiei si filmului numarul 4 al seriei?
Cand am terminat "Twilight",nimeni nu se gandea ca vom filma si urmatorul film,asa ca cine stie?Presupun ca daca "New Moon" si "Eclipse" merg bine, va fi si "Breaking Dawn",dar asta nu depinde de mine(rade).
Te-ai intalnit cu Stephenie?
Da,a fost si ea la filmari.E super.Aveam o intrebare legata de un cuvant si ea m-a ajutat.
Ce-ti place cel mai mult in a juca un vampir?

E interesant,vampirii lui Stephenie sunt foarte diferiti de ceilalti vampiri.Eu nu-i vad ca si vampiri.Carlisle vrea sa fie om.Pentru mine a fost un studiu asupra vampirilor care doresc sa fie umani.
Se aude ca cel mai cautat costum de Halloween va fi cel de vampir.Ce ne poti spune despre costumul perfect de vampir?
Pai prima data trebuie sa te hotarasti daca vrei colti sau nu.Eu cred ca am unii pe acasa.Fiica mea vrea sa fie vampir si ma gandeam ca ar fi distractiv ca ea sa fie unul traditional.(rade)
Cum te-ai hotarat sa-ti faci un cont pe Twitter?
Eram impotriva lui mult timp.Ca actor,esti expus majoritatea timpului si vrei sa ai cat mai multa intimitate.Dar am descoperit ca e un mijloc foarte eficient de a afla noutati si comunica cu fanii.A devenit distractiv.
De ce apari la malluri si evenimente caritabile?
Imi place mult sa interactionez cu fanii.Si imi place sa ma si implic in actiuni caritabile.Este felul meu de a multumi.Daca un numar mic de oameni ma vad si se intereseaza de ceva caritabil,inseamna ca am facut ceva.

De curand,Peter a mai avut o intalnire caritabila cu fanii.Vedeti aici poza.
Sursa

4 comentarii:

  1. Omul asta chiar e ceva,il respect foarte mult ca actor dar mai mult ca OM!!!Ma inclin!!!

    Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  2. intotdeauna a fost un om finut....sau asa mi s-a parut mie?

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne cat imi e de drag omu asta :x i could just..hug him :D :))

    RăspundețiȘtergere
  4. e super ca persoana shi ca actor e talentat shi pe deasupra sufletist:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.