16 octombrie 2009

Jack Huston vorbeste despre "Eclipse"

Interpretul lui Royce King din "Eclipse" a acordat un interviu.Mai jos am tradus intrebarile legate de "Eclipse".
Cum ai ajuns sa joci in "Eclipse"?
Tocmai m-am intors de la filmari.M-am dus la David Slade, pentru un rol,rolul unui tanar blond de 19 ani,dar stiam ca nu prea seaman cu el.Dar tot m-am dus,si l-am jucat putin diferit fata de cum trebuia,iar lui David i-a placut si a zis ca trebuie sa fiu in filmul asta.Apoi peste cateva zile m-a sunat sa-mi zica ce personaj voi avea.
Deci pe cine joci in film?
Pe Royce King,logodnicul lui Rosalie,inainte ca ea sa fie vampir.Este vorba despre trecutul ei,actiunea are loc in anul 1933,el este un baiat unui bancher foarte bogat.Ea este atrasa de el,dar el nu este atat de dragut cu ea pe cat pare.
Aici gasiti restul interviului in engleza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.