16 noiembrie 2009

Interviu cu Anna

Am gasit un nou interviu al actritei Anna Kendrick.Mai jos am tradus o parte din intrebarile legate de "Twilight".
Cat de multa nebunie a fost la filmarile din Vanoucer?
Am filmat o singura scena afara cu Kristen,dar Rob a trebuit sa fie acoperit,pentru ca daca il vad fetele nu mai sunt atat de respectuase si linistite precum la aparitia lui Kristen.Au blocat platoul de filmare,aveam impresia ca lucram intr-o pestera.Cu Rob prin preajma exista riscuri.
La "Up in the Air" ai primit multe critici favorabile,ai impresia ca ai ajuns intr-un punct de cotitura in cariera ta?
Pot spune ca sunt foarte norocoasa in ce priveste filmele in care am jucat si avand o evolutie usoara si sigura.Am mai facut si filme mai putin cunoscute publicului,dar care au fost bine primite de cei din industria asta,si ma bucur ca nu a fost totul brusc.Sper sa continui cu aceeasi viteza,ca sa ma pot obisnui.
Cum au fost diferite filmarile "New Moon" fata de "Twilight"?
Atmosfera era diferita,dar asta si pentru ca eram intr-un alt oras.Am inteles mai bine filmul si cat inseamna pentru fani.Acest lucru il mai uit cateodata,dar aici fiecare a inteles importanta si prin urmare si asteptarile oamenilor sunt mai mari.
S-a schimbat atmosfera intre Robert si Kristen acum ca au devenit superstaruri?
Din moment ce nici eu nu s-au schimbat,nici atmosfera nu este alta si nici comportamentul lor.Totul este normal,exceptand multumile urlatoare de oameni,dar asta nu face parte din film.Simti ca asta nu are de-a face cu munca ta,parca e din alt peisaj.
Iti place viata din LA?
Locuiesc aici de cativa ani,iar la inceput mi-a fost greu,cineva mi-a zis ca imi trebuie mai mult de un an pana ma obisnuiesc,dar in final cred ca am avut nevoie de mai mult timp.A fost greu sa ma mut la 18 ani aici.Dar acum,aici este casa mea si m-am obisnuit deja.
Ce iti place cel mai mult din oras?
Teatrul mut din Fairfax.Am urmarit odata "The Passion of Joan of Arc" si o trupa electronica acompania.A fost foarte interesant.Cred ca orasul asta este devotat filmelor,daca nu alta.
Esti experta in filme?
Ezit sa ma descriu asa pentru ca sunt inca foarte multe filme pe care nu le-am vazut,iar un expert adevarat m-ar putea servi la mic dejun.
Esti stresata de faima?
Putin,incerc sa-mi aloc mult timp de gandire pentru asta.Cred ca cel mai groaznic ar fi sa fiu prinsa cu garda jos.
Exista pe internet o poza cu Rob sarutandu-te.Te tachineaza oamenii cu asta?
Am vazut comentariile fanilor pe site-uri unde au postat pozele,dar nimeni nu mi-a zis in persoana.Fanii de pe internet pot fi putin infricosatori,dar daca ii vezi in persoana sunt draguti si respectuosi.
Poti sa-ti imaginezi prin ce trece Rob?
Da,am fost impreuna la Comic Con si in viata mea nu am vazut asa ceva.Pentru nu stiu ce motiv,Rob si "Twilight" au sucit mintile oamenilor si tot ce pot face este sa tipe.Este foarte intens si imi doream sa vad cum e live.Am vazut clipurile de la primul Comic Con si ma gandeam ca asa ceva se intampla o singura data.Dar nu a fost asa.Era la fel de intens si terifiant pe cat imi imaginam.
Sursa si Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.