27 noiembrie 2009

Interviu cu Chris Weitz

EW.com au publicat un interviu cu Chris Weitz.Mai jos am tradus o parte din el.Restul il gasiti la sursa.
De ce ti-a fost teama in primul weekend de la premiera?
Nu avem nici o teama,cifrele aratau deja ca nu urma sa falimentez casa de productie.Daca ar fi sa ma gandesc,cea mai mare teama ar fi o respingere totala din partea fanilor.Ce am realizat in acea saptamana a fost ca nu o sa fiu neaparat foarte laudat pentru film.Filmul a fost facut pentru fanii,iar daca unii nu inteleg asta,asta e.
Te-au surprins criticile negative?
In ceea ce priveste criticile,nimic nu ma surprinde.Si eu am fost critic si stiu ca exista 2 modalitati de a evalua povestea,fie esti tipul care spune ca filmul e grozav,sau mai probabil,poti evalua subiectiv.Si avand in vedere atentia acordata de presa acestui film,nici nu este de mirare ce modalitate a fost folosita.Imi doream mai multa apreciere din partea lui Javier Aguirresarobe.Mi se pare un om foarte destept care a facut multe lucruri frumoase.
Multi fani spun ca filmul le-a placut mai mult decat cartea,aceasta fiind cel mai putin indragita de catre ei.
Este nevoie de mult timp pentru a citi "New Moon",si mai ales trece foarte mult timp fara Edward.Iar in film este chiar invers,Robert apare de multe ori.Si mai este si Taylor care s-a descurcat de minune si i-a impresiont si pe fanii sceptici.
Este interesant faptul ca ai riscat sa faci inca o adaptare dupa o carte,avand in vedere cat de rau au mers lucrurile la ultimul film.
Mi-au placut mult actorii.Dupa ce am vazut primul film,am stiut ca este ceva special legat de Kristen,Rob si Taylor.Imi placeau emotiile din carte.Era ceva ce eu stiam sa fac.Credeam ca daca ramai fidel cartii,sigur vei reusi.Pe langa fanii deja existenti,vei castiga si un public nou.Si uitandu-ne la incasarile din prima zi,observam ca a facut mai mult decat "The Golden Compass" la un loc.Este foarte bine.
Care au fost avantajele si dezavantajele la regizarea "New Moon"?
Dezavantajele erau scenele ce trebuiau filmate la ora 05:00 dimineata in padure si noi ne chinuiam sa filmam bine astfel incat sa avem o secventa continua.Era foarte frig in padurea din Columbia Britanica.Partea placuta au fost momentele identificarii reale cu personajele.Taylor a fost primul care a reusit.
Crezi ca o sa reusesti sa aduci si baieti la cinema sa vada filmul?
Da.Sper doar ca nu vin cei tarati acolo.Iar daca e asa,sper ca unora sa le placa si mai ales sa recunoasca asta.Daca nu,sper sa se bucure de seara petrecuta alaturi de iubitele lor.Aveam in cap un slogan pentru asta :"Crezi ca iubita ta intra la cinematograf gandindu-se la Edward,Jacob sau la tine?"Asta cred ca i-ar fi facut sa mearga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.