28 noiembrie 2009

Interviu cu Dakota

Iata si interviul Dakotei pentru EW.com.
Unde esti acum?
La scoala,ascunzandu-ma de profesori sa nu ma vada vorbind la telefon.Teoretic,este permis,orele nu au inceput inca.
Cum e sa te intorci la scoala dupa ce ai terminat filmarile?
Asa e viata mea.Sunt obisnuita cu asta.Sunt foarte norocoasa ca pot merge la scoala si pot face ce-mi place si sa particip la proiecte mari si importante.
Care crezi ca va fi reactia colegilor tai fata de film?
Majoritatea au vazut deja filmul,sunt foarte entuziasmati.Mai mult ca sigur o sa vorbim astazi despre asta.
Care a fost reactia ta cand ai aflat cat de mari au fost incasarile?
Sunt multi fani ai cartilor si ai filmului,este incredibil cat de multi au mers in primele zile sa vada filmul.Stiu ca multi au stat zile intregi in fata cinematografelor pentru asta.Cred ca e chiar bine ca toti au ajuns sa-l vada cand a aparut.
Stiai ca o sa fie ceva mare.A fost si cea mai mare premiera?
Nu cred ca am realizat cat de mare va fii,dar stiam ca va fi multa lume,mai ales fanii.Fiecare e fan in modul lui.
Ai sarbatorit in vreun fel succesul filmului?
Eu sunt asa o parte mica in filmul asta,Rob,Kristen si Taylor sunt cei importanti.Ei au muncit foarte mult.Eu am fost o saptamana si jumatate si m-am distrat foarte mult.A fost placut sa fac parte din acest proiect.
Ai fost fana dinainte de a primi rolului?
Da,citisem cartile dinainte.
Jane,personajul tau ,este foarte rea.A fost distractiv sa fi un personaj rau?
Da,e prima data cand fac asta.Jane e un personaj caruia ii face placere sa fie rea si sa le provoace dureri oamenilor.A fost fascinant sa o joc.A fost unul dintre motive pentru care vroiam acest rol.
Oamenii te trateaza diferit dupa ce te-au vazut intr-un rol negativ?
Presupun ca fanii seriei ma vor vedea diferit,dar cred ca asta si presupune meseria de actor,sa te manipulezi astfel incat sa devii compatibil cu personajele,ca si cum ai fi o panza alba si te colorezi cu personajul.Iubesc sa fac asta.Si iubesc ca pot sa joc personaje foarte diferite.Probabil ochii mei rosii ii vor surprinde pe oameni.
Sunt infricosatori.Au fost lentile,nu?
Sunt pictate manual.Nu am mai purtat nimic in ochii mei,si a fost un sentiment nou pentru mine.Aveam pe cineva care le punea si le dadea jos.Poti sa le simti.Dar dupa o vreme,te obisnuitesti.
Te-au ajutat sa intri mai bine in pielea personajului?
Da,iti ofera o privire infricosatoare indiferent de ce urmeaza sa spui,asa ca m-au ajutat.
In cate filme "Twilight" o sa te mai vedem?
Al treilea aste deja gata.In el o sa ma vedeti.
Si dupa asta?
Inca nu stiu nimic despre "Breaking Dawn".
Si alte proiecte noi?
"The Runaway" apare in primavara urmatoare,unde joc alaturi de Kristen,si probabil dupa o sa ma apuc de ceva nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.