19 noiembrie 2009

Interviu cu Elizabeth Reaser

Vanity Fair continua seria de interviuri cu vedetele din "New Moon".
Ce faci in timpul liber dintre filmari?
De cele mai multe ori eu si Nikki mancam snacksuri,glumim si radem una de cealalta.
Ti-a afectat nebunia fanilor relatia cu ceilalti actori?
Cred ca am ajuns sa ne cunoastem mult mai bine decat se intampla de obicei la filmari.Este greu sa pastrezi legatura cu oamenii,si in decursul anilor,treci peste .Cand ne-am intors la filmari,eram mai mult o familie decat prieteni.Filmam intr-un decor foarte asemanator casei din Portland si toate amintirele erau proaspete in capul meu.Este aproape la fel.
Cum a fost sa interpretezi acelasi personaj dar cu 3 directori diferiti?
Mi-a placut.Cred ca una din cele mai distractive parti ale meseriei de actor este sa lucrezi cu oameni diferiti,sa le auzi parerile si ce ii pasioneaza.Fiecare are o alta viziune asupra personajului tau.David a fost pasionat de Esme,chiar daca este un monstru care in toiul noptii bea sangele caprioarelor,este si foarte draguta si finuta.A fost o viziune interesanta.
Cum te-ai pregatit pentru Esme?Inca ai mai lucrat la personaj?
Cand ai in fata ta materialele(cartile),sunt de mare ajutor.Si pe internet am gasit multe informatii interesante,viziunile fanilor asupra personajelor.Chiar si pe YouTube erau clipuri despre relatia dintre Esme si Carlisle.
Ce schimbare importanta a avut loc in viata ta dupa "Twilight"?
Nu s-au schimbat multe.In Vancouver a fost diferit,au fost mai multi fani.Eu sunt o persoana destul de retrasa si nu prea am interactionat cu fanii pe strada.Pot sa zic ca asta a fost ceva nou.
Si cariera?
Nu stiu,mi-a fost greu sa hotarasc.Cariera mea a fost o calatorie calma,interesanta,ciudata,frustranta si placuta in momente diferite.Nu am ajuns la acel punct de cotitura.Totul e inca foarte calm.
Ai fost la Juilliard.Ti-ai imaginat vreodata ca o sa faci parte dintr-un asemenea proiect de succes?
Nu!Imi placea sa joc de mica.Vroiam sa merg la Juilliard sa invat,dar apoi m-am indragostit de filme si televiziune.Nici acum nu realizez impactul filmului asupra publicului.In ultimele zile am inceput sa inteleg cat de mare e!Nu inceteaza sa ma surprinda.
Crezi ca o sa revi pe scena?
Sper.De mult caut un rol.Ultimul a fost la Williamstown,intr-o piesa intitulata "Top Girls" de Caryl Churchill.Eram foarte stresata si in fiecare seara ma simteam rau,dar astept cu nerabdare un rol nou.
Ce carti citesti sau ce muzica asculti?
Sunt obsedata de noul album al lui Jay-Z,nu ma pot opri din ascultat,dansez prin apartament pe muzica lui,si cu Nikki facem ravagii!Acum citesc numai ziarele,nu pot patrunde intr-o carte.Este putin frustrant.
Ai vazut "New Moon"?
Il iubesc!Chris este un regizor grozav,sensibil si interesant.Este diferit de "Twilight",la fel si cartea,cred ca a cuprins toate lucrurile importante.Si Taylor e incredibil,chiar a crescut in personajul lui Jacob.Am ramas impresoinata.
Care a fost scena ta preferata de filmat?
Ziua de nastere pentru ca a fost periculoasa!
Am sa te rog sa-i descri pe urmatorii actori printr-un cuvant.
Nikki Reed [“Rosalie Hale”] - Comediant.
Jackson Rathbone [“Jasper Hale”] - Original.
Kellan Lutz [“Emmett Cullen”] - Fratior.
Rob Pattinson [“Edward Cullen”] - Destept.
Ashley Greene [“Alice Cullen”] - Deschisa.
Peter Facinelli [“Dr. Carlisle Cullen”] - Jucaus.
Kristen Stewart ["Bella Swan"] - Onesta.

Un comentariu:

  1. nu vreau sa fiu rea..dar, nu ii vad cariera trecand mai departe de acest moment...nu stiu de ce...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.