29 noiembrie 2009

Interviu cu Jackson Rathbone

ChartAttack au stat de vorba cu Jackson Rathbone(Jasper).
Ai impresia ca viata ta se concentreaza numai in jurul "Twilight"?
Nu chiar,mai fac si alte lucruri inafara de "Twilight".Fiind muzician,am trupa mea,"100 Monkeys",si oricand nu lucrez la un film,lucrez cu ei.Este o placere ca pot face parte din Twilight",dar mai fac si altceva.Chiar si in materie de filme,anul asta o sa produc primul meu film."Twilight" mi-a adus foarte multi fani,care acum sunt interesati si de alte proiecte,ne sprijina in tot ce facem.
Vezi "Twilight" ca pe o binecuvantare,sau iti este frica sa nu fi catalogat?
La inceput am fost putin ingrijorat.Mi-am intrebat managerul cand mi-a spus despre rol :"Este potrivit acest film?O sa ma raman blocat cu el?"Dar cu fiecare film,si personajul meu se dezvolta,nu numai fizic.Cand faceam teatru,am fost invatat sa pot sa joc orice personaj.Desigur ca imi este frica sa nu raman catalogat drept vampirul ala din "Twilight",dar cred ca totul tine de ce voi face in viitor.Chiar si in viata normala,sunt o persoana multilaterala,am o trupa,am muzica mea si am si cariera de actor.Eu ma consider mai mult artist decat actor.
"Twilight" nu este cel mai rau loc pentru un cantaret rock'n'roll.Vampirii au si ei o latura asa,nu?Si sigur si fanii care au vazut filmul,se bucura ca si tu esti muzician.
Toti fanii au sprijinit trupa,dar avem si fanii care nu sunt fanii ai cartilor.Noi nu suntem Jonas Brothers,melodiile noastre nu sunt despre iubirea fata de vecina,ci despre bautura,despre rau,despre femei care fura si inseala.Daca asculti muzica noastra,poti sa-ti dai seama ca este usor orientata spre bluess.Ne plac trupe precum "The Doors" sau "The Rolling Stones".De multe ori lumea ne compara cu Tom Waits sau Coldplay.Speram ca muzica noastra sa fie acceptata,noi cantam ce ne place.
Ce parere au colegii tai de trupa despre statutul tau de vedeta de cinema?
Sunt prietenii mei din liceu,ma cunosc inca de cand ma gandeam daca sa ma mut in LA sau nu.Aveam 18 ani pe atunci.Au fost alatauri de mine tot timpul.Intotdeauna ne-am inteles foarte bine.Prietenia noastra ne-a inspirat sa facem muzica,nu succesul meu dupa "Twilight",care nu m-a schimbat deloc.Am langa mine prieteni care ma ajuta sa raman cu picioarele pe pamant.Sunt exact la fel ca inainte de "Twilight" si asa voi ramane.Am auzit undeva ca faima ii schimba pe oamenii din jurul tau,dar nu pe tine.Si cred asta.Anumite persoane din jurul meu sunt la fel ca la inceput,pe cand unele ma vad ca pe o mare vedeta.Pentru pritenii mei sunt acelasi.Faptul ca joc intr-un film e doar meseria mea.Ei sunt adevaratii mei prieteni,pentru ca la sfarsitul zilei ei stiu sa nu creada in ce scriu ziarele.Jackson este doar un tip obisnuit caruia ii place sa cante alaturi de prietenii lui.

5 comentarii:

  1. ce iti pasa care e numele meu???29 noiembrie 2009 la 16:26

    ALT interviu????? mam cam saturat de ele...am vazut o mie....frate...cate mai puneti????...incep sa ne plictiseasca..rau

    RăspundețiȘtergere
  2. STIRItwilight = interiviuri, poze .
    Cauta-ti ceva care sa nu te mai plictiseasca. Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poate fi mai interesant decat un interviu? Decat sa stai sa cauti prin toate revistele??!! Ce vreti de la blogul acesta, mancare pe gratis? Premii? Si eu stiu cum e sa ai un blog si sa faci totul pentru cititorii tai. Si nu merita. Pentru ca se trezesc unii care nu sunt multumiti. Adminii chiar isi pierd timpul pentru blogul asta! Dar le iese bine treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. ...exact anonima de mai sus...;)...deci dak nu va convine blogul nu comentati cautati voi alte stiri...ca uni oameni isi pierd timpu sa ne arate pozele astea si interviurile astea...da na ce sa faci asta e lumea...:-@...:-j...

    RăspundețiȘtergere
  5. prima anonima: daca nu-ti convine,de ce mai esti aici?
    eu,una,am citit interviul asta,e super si chiar ma bucur ca l-ati pus !
    da uite ca altora nu le convine...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.