9 noiembrie 2009

Interviu cu Justin Chon

J-14 au publicat un scurt interviu cu Justin Chon.
Cum a fost sa aterizezi in Vancouver pentru filmarile la "New Moon"?
A fost ca o excursie.Majoritatea filmelor pe care l-am facut au fost mici.In ce priveste filmarile,sunt la fel,tu lucrezi,dar in ce priveste ceea ce inconjoara filmul,este incredibil cat de multa lume e interesata de acest film.E o nebunie.
Stiai ca vor fi paparazzi cand ai ajuns la aeroport?
Nu!Soferul imi zice la un moment dat :"O sa luam liftul si mergem pe alta parte,e plin de paparazzi in fata."Noi am ras,credeam ac glumeste cu ei.Dar cand am iesit prin fata,u gramada de oameni ne pozau,iar noi in intrebam:"Stai putin,ei sunt...?",de aceea primele poze in care aparem sunt confuze,cred ca e una cu mine cu gura casca.Eu habar nu aveam ce se intampla,o intrebam pe Anna daca ei ne faceau poze noua,nu realizasem nici unul.Apoi au venit cautatorii de autografe,si asta i-a surpsins putin pe fotografi.
Deci au aflat in cu ce zbor urma sa veniti?
Da,la fel s-a intamplat si cand ne-an intors acasa.
Dar v-au urmarit si la filmari.
Da!Avem paturi negre peste tot ca sa nu se vada nimic,dar cumva au reusit sa faca poze.Si la hotel erau!
Au existat reguli pe platouri?
Pentru noi nu,adica cele generale,fara prieteni la filmari,sau aveau voie,dar doar cu permisiune.Si transportul nostru a fost diferit,ne acopereau cu umbrele,au fost mai precauti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.