12 noiembrie 2009

Interviu cu Kellan

Kellan Lutz este pefect pentru rolul lui Emmet.Intr-un interviu recent acordat lui
Mark Malkin de la E!Online ,Kellan spune ca este sigur ca barbatii isi vor duce sotiile,iubitele sau fiicele sa vada "Eclipse" :"E un film de actiune foarte bun!"Crede ca va atrage atat publicul feminin cat si cel masculin.
Actorul spune ca i-a placut sa-si faca singur cascadoriile."Eclipse este un film masculin.Toate cascadoriile am putut sa le fac singur..Va fi unul dintre acele filme unde barbatii care nu sunt fani "Twilight",dar carora le place actiunea,vor dori sa-l vada."
"Am o echipa grozava si ne concentram sa devenim noii eroi de actiune.Vreau sa fiu noul Jason Bourne,si sa captez toata atentia.Imi plac cascadoriile,armele si scenele de lupta."Ceea ce ne aduce la fizicul lui Kellan."Merg la sala de 2 ori pe saptamana cate 45 de minute.Nu-mi place sa alerg.Mananc cand vreau si ce vreau.Acasa am un sertar plin cu dulciuri."
Cat despre viata lui personala,Kellan spune :"tine de teritoriul fiecaruia."Zice ca nu trebuie sa credem tot ce citim sau vedem ."In fiecare zi citesc ca eu si Ashley suntem impreuna.Ma intreb de ce nu pot exista prietenii si cu persone de sex opus,este chiar atat de ciudat?",zice Kellan razand.

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.