1 noiembrie 2009

Interviu cu Kiowa Gordon

"New Moon" a fost primul tau film.Cum a fost la auditii?
Au avult loc in Pheonix,a fost pentru oricine,si m-am dus.Eu si mama mergeam la biserica Cave Creek unde mergea si Stephenie.Ea m-a ajutat putin.
Stephenie te-a sugerat?
Da,ea a vorbit cu producatorii.
Deci nu am mai jucat in filme pana acum?
Nu.
Dar iti doreai sa fi actor?
Da,clar!
Cunosteai pe vreun actor cand ai inceput?
Nu,doar pe Alex l-am intalnit la auditii.
Cum au reusit lupii sa ramana atat de uniti?
Ne-au dat fiecaruia un antrenor personal si ne-au trimis sa facem exercitii impreuna.Vedeam cat putea fiecare si ne fortam limitele.Asta chiar ne-a ajutat sa ne unim.Mai ieseam si prin oras impreuna sau la filme.
Ce filme?
Depinde ce alegeam."Inglorious Basterds" ne-a placut mult.
Care a fost scena ta preferata?
"Scena brioselor",asa o numesc eu.E atunci cand ne adunam toti la casa lui Emily si mancam briose.
Si chiar ati mancat?
Da,foarte multe.
Ce faci in timpul pauzelor de filmari?
Stau si discut cu restul ce urmeaza sa mai facem sau ascult muzica.
Ce fel de muzica?
O trupa recomandata si impusa de Chaske,numita Pheonix.Si Grizzly Bear.
Cu cine te-ai inteles cel mai bine?Cine avea grija de tine?
Clanul varcolacilor.Ne ajutam intre noi si ne dadeam sfaturi.
Va pregatiti pentru nebunia ce va veni odata cu lansarea filmului?
Ceilalti tot imi zic ce nebunie urmeaza sa vina,ca nu o sa pot iesi pe strada linistit dupa aparitia filmului.Insa eu nu cred asta.
Te recunoaste lumea in Arizona deja?
Cateodata da,dar oamenii se uita in alta parte si chicotesc.Dar stiu ca vorbesc despre mine ca de cele mai multe ori ii aud.
Ai vazut filmul deja?
Nu,doar varianta bruta cu Stephenie,cu cateva luni in urma.E foarte bun.Sunt sigur ca o sa va placa.
Cum a fost sa filmezi "Eclipse"?
A fost mult mai distractiv,deja ii cunosteam pe baieti.
Ce alte proiecte mai ai?
In mai incep filmarile la un nou film horror, "Into the Darkness".
Ce vrei sa le spui fanilor care nu au curajul sa te abordeze,cei care chicotesc?
Pot sa ma abodeze fara nici o retinere.Nu musc!
Am sa te rog sa-i descri pe urmatorii actori printr-un cuvant.
Taylor Lautner[“Jacob Black”] - Inocent.
Bronson Pelletier [“Jared”] - (rade)Glumetul.
Tyson Houseman [“Quil Ateara”] - Destept.
Kristen Stewart [“Bella Swan”] - Aspra.
Gil Birmingham [“Billy Black”] - TATA!
Chaske Spencer [“Sam Uley”] - Liderul.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.