2 noiembrie 2009

Interviu cu Kristen si Taylor

La vizita lor in Brazilia,cei doi au avut cateva interviuri.Mai jos am tradus unul.
Cand a fost confirmat "New Moon",nu era sigur ca Taylor o sa-l joace in continuare pe Jacob.Cum v-ati descurcat cu asta?
KS:
Cred ca in opinia tuturor Taylor era perfect pentru acest rol.Desi era tanar atunci,stiam ca el este alegerea buna.Media a facut mai multa valva in jurul acestei povesti decat noi.
TL:La acel moment nu era stabilit nici macar regizorul.Desi nu stiam ce urma sa se intample,m-am concentrat pe ce trebuia sa fac,m-am pregatit pentru Jacob,fara certitudinea ca-l voi juca.
Comic Con 2009 a avut mai multi spectatori de data asta.A fost mai greu acum?
TL:
Fanii nostri sunt iubitori oriunde ne-am afla.Nu s-a intamplat numai al Comic Con.Peste tot vin multi.Chiar ieri,mai multi au dormit in fata hotelului nostru.
KS:La Comic Con au fost prezentate pentru prima data imagini si clipuri din "New Moon".Acum in fiecare saptamana apare ceva nou.Mi s-a parut foarte fain actiunea de care au avut parte fanii din California.
Care sunt principalele diferente intre "Twilight" si "New Moon"?
TL:
Eu in "Twilight" nu am fost foarte activ,am avut numai cateva scene.Munca alaturi de Chris Weitz a fost foarte placuta.El este un om foarte talentat.
KS:Cand lucrezi cu oameni atat de talentati,munca ta este o si mai mare provocare.Chris ne-a lasat sa ne modelam personajele.In primul film,Bella este in siguranta.In "New Moon",ea nu mai stie nimic,si Jacob o ajuta foarte mult sa-si revina.La fel si intoarcerea lui Edward.Povestea incetineste putin si devine mai reala.
Carui fapt credeti ca se datoreaza succesul seriei "Twilight" in Brazilia?
TL:
Cred ca povestea nu se rezuma numai la vampiri si varcolaci.Lumea se poate identifica cu personajele si situatile,indiferent de tara de origine.
KS:Este de fapt o poveste de iubire,cu un nivel exgerat de sentimente cu care nu te intalnesti zilnic.Cu siguranta seria nu este numai despre vampiri si varcolaci.
Un studiu brazilian recent a aratat ca,copii intre 9-13 il prefera mai mult pe Jacob decat pe Edward.Cum explicati asta?
TL:
Nu stiu,probabil sunt multi fani Jacob aici(rade).Eu ii iubesc personalitatea si sunt foarte fericit ca am putut sa-l interpretez.
Cat de des o sa-l vedem pe Robert in film?
KS:
Robert este foarte activ in "New Moon",chiar daca numai in capul Bellei.
TL:Este un mod de a dezvolata triunghiul amoros.In "Twilight" atentia era pe Bella si Edward.Aici apare si Jacob.
KS:E foarte interesant,vezi cum Bella se ingragosteste incet de Jacob.
Pe cine ar trebui fetele sa aleaga,Edward sau Jacob?
TL:
Cred ca intrebarea aste e un dezastru,dar hai sa incercam (rade).Depinde de tipul de persoana,cum este ea,ce ii place.Jacob si Edward sunt diferiti.
KS:Pentru Bella,Jacob este perfect,teoretic,ea se simte mult mai natural cu el.Dar fetele nu aleg intotdeauna varianta buna(rade).Ele incurca putin iubirea cu prietenia.
Ati citit cartile inainte de film?
TL:
Da,la filmari ne-au ajutat foarte mult cartile.
KS:Cand am primit rolul lucram pentru altceva.M-am bucurat de fiecare carte.Scenariul este ca o schema,cand facem o scena importanta,consultam inainte cartea.
Cum a fost sa o joci pe Bella protejata si apoi pe Bella agresiva?
KS:
Nu a fost o tranzitie foarte grea,ci una naturala.In "New Moon",din cauza celor intamplate,Bella deine mai matura,ea nu mai este fetita mica de dinainte.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.