30 noiembrie 2009

Interviu cu Michael Sheen

Un nou interviu cu Michael Sheen oferit de cei de la
EW.com
Ce te-a facut sa semnezi pentru un rol in acest proiect?
Stiam despre "Twilight" de la fiica mea de 11 ani,mare fana si ea.A citit cartile de multe ori.Si stiam cat de pasionati sunt fanii.Nu erau simple carti pe care le citeai,ea era foarte pasionata de ele,ea mi le-a prezentat.Am citit prima carte si apoi am vazut filmul.Mi s-a parut foarte buna povestea.Apoi,Chris Weitz mi-a trimis o scrisoare draguta.A fost fantastic sa fac parte din proiect.
Care a fost reactia fiicei tale cand a auzit ca-l vei juca pe Aro?
A fost un amalgam de sentimente,era entuziasmata ca fac parte din asta,dar simtea ca tatal ei pune stapanire pe ceva al ei.Dar a trecut peste asta si abia a asteptat sa mearga la premiera.
Cred ca la asta s-a redus totul,sa-l vada pe Robert Pattinson,nu?
De fapt,preferata ei este Ashley Greene.
Ashley a vorbit foarte frumos despre munca alaturi de tine.
Este adorabila.Toti sunt foarte draguti dar m-au facut sa par ca un unchi mai batran.Cand eram prin preajma,toti erau cuminti.Eu vroiam doar sa fiu la acelasi nivel cu ei,dar nu prea mi-a iesit.
In scenele din film,se vede ca ceilalti aveau respect fata de tine.
A fost de ajutor ca ei deja se cunosteau,facusera,o parte din ei inca un film impreuna.Si faptul ca fac parte din fenomenul acesta mondial,i-a legat mult.Asa ca venind sa joci o scena foarte importanta,ajuta ca personajul tau este mult mai puternic decat ceilalti.Cel putin iti ofera mai multa incredere.
Care crezi ca va fi reactia publicului?
Cred ca se combina o multime de lucruri,atat pentru tineri,cat si pentru publicul mai matur.Stephenie trateaza fara frica si cu respect sentimentele puternice pe care tinerii le au."Twilight",atat cartea cat si filmul sunt despre prima iubire,iar "New Moon" este despre prima despartire,atunci cand inima iti este franta pentru prima data.Acestea sunt unele dintre cele mai puternice sentiment din viata,indiferent de varsta.Pe masura ce cresti,exista o tendinta de a controla aceste sentimente.Stephenie le trateaza cu seriozitate.Este foarte desteapta,spunand cat de frumosi sunt vampiri,compensand modul lor de hranire.Si actorii sunt toti foarte frumosi si foarte buni.
Aici un interviu cu Michael de la emisiunea Bonnie Hunt.

4 comentarii:

  1. stefan...carei faza???1 decembrie 2009 la 19:42

    deci....ce ziceam despre interviuri ??? :))))))))) :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. bv fetelor :*:*:* frumoase interviuri :D ....la mai multe :X:X cel mai bun blog twilight multttt mult successssss:X:*

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am cuvinte sa spun cat de bine si-a interpretat acest actor rolul din new moon :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.