22 noiembrie 2009

Interviu cu Nikki

Iata si interviul lui Nikki pentruVanity Fair
Care a fost marea schimbare din viata ta dupa "Twilight"?
Faptul ca lumea ma recunoaste acum.Inainte de "Twilight",ocazional cineva pe strada ma intreba "Hey,tu nu esti tipa aia din filmul ala?",insa nimeni nu-mi stia numele.Fanii "Twilight" sunt grozavi.
Cat de diferite au fost filmarile "New Moon" fata de "Twilight"?
Eram deja toti prieteni cand am plecat spre Vancouver.Chiar si la finalul filmarilor pentru "Twilight" s-a putut observa apropierea noastra.
S-a schimbat ceva in relatia voastra ?
Da,obisnuiam sa cinam de multe ori impreuna.
Ai tu sau vreun alt membru Cullen un ritual de pregatire inainte de filmari?
Nu avem ritualul "sa intri in pielea personajului",asta numai daca nu pui la socoteala glumitul constant si caosul.
Personajul tau creste in fiecare film.Din cele 3 filme,care a fost scena ta preferata de filmat si de ce?
Cred ca ultima din "Eclipse".Am reusit sa-mi spun povestea intr-un mod foarte delicat si elaborat.
Cum a fost sa lucrezi cu Chris Weitz si David Slade?
A fost o provocare pentru ca fiecare a avut o alta viziune asupra personajului.David a fost grozav,a stat cu mine si am discutat fiecare scena.Chris este un om extraordinar,dar din pacate nu am lucrat mult impreuna,asta pentru ca familia Cullen nu apare de multe ori in "New Moon".A fost distractiv sa lucrez cu David.Amandoi au avut viziuni puternice,lucru foarte important.
Elizabeth ne-a spus ca voi doua va prostiti la filmari si dansati pe muzica lui Jay-Z.Asta e ce faci tu de obicei si in timpul tau liber?
Da,eu si Elizabeth ne-am apropiat foarte mult in timpul filmarilor pentru "Eclipse".Ne-am simtit izolati pentru ca din motive de securitate am stat in locuri diferite si departate.Ori de cate ori eram fotografiati plecand din camere,eram foarte obositi.Am fost foarte norocoasa ca am avut-o pe Elizabeth aproape cu Jay-Z si halva cu glazura de ciocolata neagra.
Ce muzica mai ascuti inafara de Jay-Z?
Imi place mult Chris Cornell.
Cum ti-a influentat "Twilight" cariera?
M-a prezentat unui public nou,am primit mai multe critici si mai ales,am invatat sa rad mult mai mult.
Ce ti-ar placea sa faci dupa ce termini cu Saga Twilight?
Planuiesc sa iau totul incet si sa explorez scrierea,regizarea si producerea filmelor.
Am sa te rog sa-i descri pe urmatorii actori printr-un cuvant.
Peter Facinelli - Bleg.
Ashley Greene - Draguta.
Robert Pattinson - Filozofic.
Kellan Lutz -Calduros
Elizabeth Reaser - Frumoasa.
Jackson Rathbone - Dur.
Kristen Stewart - Inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.