9 noiembrie 2009

Interviu Jackson

Am gasit 2 interviuri noi cu actorul Jackson Rathbone.
Primul este pentru Hollywood Crush .
Inainte ca rolul lui Edward Cullen sa fie luat din Robert Pattinson,Jackson Rathbone a fost unul dintre favoriti."Eram o optiune,dar nu cred ca eram primul pe lista lui Catherine",spune actorul.Dar cu siguranta a fost printre primii pe lista lui Stephenie,aceasta incluzandu-l pe lista ei de actori preferati publicata pe site-ul ei in iulie 2007.Desi Robert era cel mai popular,Henry Cavil a fost prima ei varianta."Cred ca Rob a fost alegerea cea mai buna.Nu as fi vrut un alt Edward inafara de el.E perfect.",zice actorul.Daca situatia era schimbata,si era el in rolul lui Edward,era fata lui acum pe toate revistele,despre care ne-a zis ca ii place sa glumeasca.Cand ne-a informat ca iubeste rolul lui Jasper,ne-am gandit ca poate ii este dor de toate povestile legate de Rob si Kristen,subiect despre care actorul discuta in interviul acordat celor de la MTV.com.
Cand am prins ocazia sa sa stam de vorba cu Jasckon,nu am putut sa ne abtinem sa nu-l intrebam despre relatia dintre Rob si Kristen,avand in vedere faptul ca el este destul de apropiat de cei doi.Dupa o scurta pauza,el ne-a raspuns "Care e relatia lor?Oh,pai,nu sunt de fapt vampiri!"In ciuda greutatii cu care am acceptat ca Rob nu este de fapt Edward,el a insistat"Nu,el este un om foarte dragut.E o nebunie,stiu,stiu.Dar serios,este chiar un tip foarte dragut."
Chiar inainte de lansarea "Twilight",tabloidele erau pline de de speculatii legate despre relatia celor doi,daca si eu erau intr-o relatie amoroasa la fel ca si personajele lor.Iar faptul ca,Catherine a zis ca mare importanta in alegerea celor doi l-a avut chimia dintre ei ,chimie evindetiata in timpul unui sarut pe patul ei,si sa nu mai punem si cererea in casatorie a lui Kristen de Rob,toate astea nu am facut decat sa sporeasca si mai mult barfele."Toata lumea imi pune intrebarea asta.Asta e o chestie care nu ma priveste.Nu ma bag",zice Jackson.
Dar desi actorii nu zic nimic concret,tabloide precum OK!Magazine,continua sa publice speculatiile."Ccand trecem pe langa un raion cu reviste,zicem:"Hey,aia sunt prietenii nostri!"",afirma Jackson razand,"Eu am reusit sa stau departe de ele pe cat posibil."
Ii multumim Juliei pentru minunatul gif.

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.