25 noiembrie 2009

Mic interviu cu Nikki Reed

Bianca ne-a trimis un mic interviu cu Nikki Reed.
Numeste o melodie pe care ai ascultat-o in ultimele 24 de ore :"She's Only Happy in the Sun" de Ben Harper.Il ascult tot timpul la mine in apartament.Primul meu prieten mi-a aratat piesa la 14 ani,cand viata mea se invartea in jurul Venice Beach.Din fericire,nu a fost o despartire dureroasa,asa cu nu am amintiri neplacute legate de piesa.
Ce melodie asociezi cu primul tau sarut : melodia "How Does It Feel" de D'Angelo era atunci in capul meu.Sincer,cea mai intensa sesiune de saruturi,am avut-o la filmarile "Thirtheen"(2003).
O vedeta rock pe care ti-ar placea sa o interpretezi intr-un film biografic:
Rickie Lee Jones.Anul trecut am fost la un concert in LA de Ziua Indragostitilor,de una singura.Rickie pare foarte excentrica.La um moment dat a inceput sa povesteasca despre copilaria ei si ma gandeam ca este o seara speciala.Dar am aflat ca face acest lucru la fiecare concert.
Primul album cumparat cu banii proprii : The Miseducation" de Lauryn Hill.Mi-a placut ea in "Sister Act 2"De asemenea,am crescut intr-o zona unde eram in minoritate,asa ca a fost o diversitate culturala.
O piesa pentru karaoke : Nu beau,iar karaoke faci de obicei dupa ce ai baut ceva.Sunt obsedata de Adele.Cant "Chasing Pavements" prin casa.Partea groazava este ca daca pui volumul la maxim pe o piesa de-a ei,pare ca si cum ai canta tu.Am primit cateva complimente de la vecini.
Cel mai de pret tricou din garderoba ta : eu si Kristen ne impartasim hainele,asa ca port multe tricouri Joan Jett.
Ultimul concert la care ai fost :
i-am vazut pe cei de la "Dead Weather" in timp ce filmam in Vancouver pentru "Eclipse".Am devenit interesata de Jack White din cauza prietenei mele Sage care tot timpul imi punea intrebari despre muzica rock,gen "Cine este Beatle-u' tau preferat?".
Chiar,cine este Beatle-u tau preferat : cred ca Paul McCartney.O sa zic ceva controversat,dar nu prea imi plac cei de la "Beatles".Daca era Kristen aici,acum mi-ar da o palma.Dar daca eu o intreb "Care este primul vers din "Biggie's Juicy",nu ar sti sa-mi raspunda.De ce lumea nu sta la poveste despre "Ol'Dirty" cum discuta despre Beatles?
Multumim Bianca!
Aici gasiti cateva poze cu Nikki de la o sedinta foto mai veche.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.