7 noiembrie 2009

Noutati de la Stephenie

Ieri,Stephenie Meyer si-a actualizat pagina personala.
"Buna tuturor,
vroiam doar sa va pun la curent cu ultimele nouatati.
Stiti ca anul acesta am incercat sa nu fiu in atentia mediei,atat cat s-a putut,dar am hotarat sa fac o exceptie.O fac dintr-un un motiv bine intemeiat: sunt atat de fericita si multumita de treaba pe care a facut-o Chris cu "New Moon" incat vreau sa vorbesc despre asta si sa ii arat sprijinul meu.Si din moment ce o sa fac un singur interviu,m-am gandit sa fie unul mare.Foarte mare.Asa ca....pe 13 noiembrie 2009 o sa fiu la emisiunea lui Oprah Winfrey.Verificati aici la ce ora va fi emisiunea in orasul vostru.
Desigur ca majoritatea intrebarilor vor fi de interes general,nu numai despre "Twilight" si imi inchipui ca cei care citesc site-ul si alte bloguri stiu deja majoritatea raspunsurilor.Pentru a rezolva asta,o sa raspund la intrebarile voastre on-line.Site-ul oficial www.TheTwilightSaga.com va prelua intrebarile voastre legate despre filmul "New Moon",iar eu voi raspunde la cele mai adesea puse.Raspunsurile le ve-ti gasi pe site dar si la mine.Incepand cu data de 9 noiembrie(luni) si pana 10 noiembrie dupa-masa puteti trimite intrebarile.Raspunsurile vor fi postate luni,16 noiembrei,sau "Ziua premierii "New Moon"",termen folosit la mine acasa.Pentru mai multe detalii,accesati TheTwilightSaga.com sau site-ul meu.
Sunt atat de entuziasmata ca peste 2 saptamani o sa vedeti si voi "New Moon".Apoi o sa stiti si voi despre ce vorbesc.Pana atunci,ganditi-va la cateva intrebari bune.
Cu dragoste,
Steph."

Cei de la TheTwilightSaga.com au postat urmatoarele informatii:
Membri TheTwilightSaga.com pot trimite intrebarile lor incepand cu pranzul zilei de 9 noiembrie pana marti,10 noiembrie.Mai multe detalii gasiti pe site.
Pentru a putea trimite intrebarile,trebuie sa fiti membru TheTwilightSaga.com,iar pentru asta trebuie sa aveti minin 13 ani.
Multumim Ariana pentru link.
Sursa

Un comentariu:

  1. super;x-dak vede kreva msg-ul meu uitati-va pe pro tv sa vedeti ce sweet e dakota:P

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.