15 decembrie 2009

Interviu cu Bryce

Interpreta Victoriei din "Eclipse",actrita Bryce Howard Dallas a vorbit cu cei de la "Saturday Night Magazine"
despre "Eclipse" si rolul ei din "The Loss of a Teardrop Diamond",unde joaca o debutanta tanara si rebela,careia nu-i plac oamenii incuiati la minte si care este cunoscuta pentru ca ii insulta si batjocoreste pe cei din jurul ei.
Noul tau film "The Loss of a Teardrop Diamond" apare luna asta?
Da,apare in cateva orase pe 30 decembrie.
Ne poti spune mai multe despre el si cum ai ajuns sa joci in el?
A fost asa un lucru minunat.Am fost foarte entuziasmata cand Jodie Markel(regizoarea filmului) m-a invitat sa joc in film.A fost un gest curajos din partea ei,pentru ca de obicei femeile gravide nu fac filme.(rade).Dar Jodie este si mama si a fost incredibil de inspirata.Mi-a spus "Cred ca ai putea s-o faci si as fi acolo pentru tine,hai s-o facem impreuna".Asta m-a facut sa fiu implicata.Ii sunt recunoscatoare.
Am auzit ca ai fost prima ei optiune pentru rolul lui Fisher Willow.Ce parere ai despre asta?
Faptul ca ea a simitit asa este uimitor si a fost incredibil sa lucrez alaturi de cineva care este si actor,pentru ca ea cunostea rolul foarte bine.Il stia nu numai din perspectiva creatorului de film,dar si din cea de actor.Puteam sa ma bazez pe ea,cum nu reuseam in alte proiecte.A fost super.Cred ca acest rol a fost o colaborare autentica.
Ce anume te-a atras la acest rol?
Personajul este foarte diferit de mine si sincera sa fiu,a fost o provocare la inceput,din acest motiv,sa o pot intelege mai bine.Cred ca am avut dificultati din cauza ca eu operez dintr-o parte mai aparatoare,nu-mi place sa iau multe sarcini si ma simt prost daca nu fac ceva.Imi place sa-i multumesc pe oameni,iar ea nu este deloc asa.Ea nu-si cere scuze niciodata,nu-i pasa ce cred ceilalti despre ea.
Ai fost fana lui Tennessee Williams inainte de a primi rolul?
Da,mare fana.Am facut scoala de actorie,si eram tot timpul suparata cand nu primeam un rol in piesele lui.Este asa placut pentru un actor sa joace intr-o piesa de-a lui.Personajele sunt pline de emotie,iar limbajul lor este foarte frumos.Sincera sa fiu,unul din motivele pentru care m-am dus la NYU a fost pentru ca atunci cand eram mica,am vazut o piesa de-a lor si a fost superba.Imi doream sa merg la acea scoala.Posibilitatea de a juca in ceva ce te atrage,este remarcabila pentru mine.Asta e o mare comoara.
Cand te-ai inscris la scoala de actorie,ai renunat la numele tau.Ti-ai facut griji ca vei fi tratata diferit din cauza carierei tatalui tau?
Ma gandesc la asta de foarte multe ori pentru ca imi place dreptatea.Vreau sa reusesc cu fotele mele.Sunt foarte recunoscatoare ca am o familie plina de intelpciuni,dar nu ma simt bine iesind pe plan profesional cu numele "Howard".Sincera sa fiu,nu cred ca ar fi facut vreo diferenta,la finalul zilei,oamenii au nevoie de un actor care face o treaba buna.Am renuntat la nume ca sa ma simt eu mai bine.Si sora mea e actrita si ea simte la fel.Totul tine de a fi drept.Nu as suporta sa stiu ca o actrita mai buna nu este angajata doar pentru ca cineva e prieten cu tatal meu.
Cum a fost sa te alaturi actorilor din "Twilight"?
Este o serie extraordinara si reflecta cu multa integritate ce a creat Stephenie Meyer.Ea este foarte implicata in filme si e chiar minunat.Oamenii relationeaza foarte bine cu povestea.Am citit cartile si am facut ce am putut mai bine pentru personajul meu Victoria.
Ai simtit vreo presiune,stiind ca personajul fusese deja stabilit?
Desigur,Rachelle a fost extraordinara creand-o pe Victoria si o parte a bucuriei unui proiect atat de mare este sa vezi si actorii dezvoltandu-se,nu numai personajele.Ca si la "Harry Potter".Ma entuziasmez de fiecare data cand vad un film "Harry Potter" pentru ca actorii cresc si li se intample lucruri diferite.E ca si cum ai urmari un serial,incepi sa te regasesti in personaje.A fost trist pentru toata lumea ca a plecat Rachelle.Am simtit,nu neaparat o presiune,dar o responsabilitate imensa,pentru ca fanii au avut o legatura puternica cu Victoria si cu Rachelle,si asa si trebuie,pentru ca ea este o actrita foarte talentata si frumoasa.Am facut ce am putut si sper ca orice am facut sa poata onora ce a fost creat dinainte si de Stephenie.M-am inteles bine cu Rachelle,este o femeie minunata,si mi-a fost de mare ajutor.
Cum au fost filmarile pentru tine?Ai avut ocazia sa-ti petreci timpul cu ceilalti actori?
Oh da,vreau sa zic ca ei au fost deja un grup unit de oameni draguti.Sunt autentici,si niciunul dintre ei nu se lasa cuprins de mania acestor filmelor.Le pasa de ceilalti.Sunt un grup minunat de prieteni.Am impresia ca si fara film,ei tot prieteni ar fi.Filmele i-au legat si mai mult.
Acum ca esti mamica,cum balansezi maternitatea cu cariera?
Este o provocare.Fac un film in Portland chiar acum,si zbor tot timpul acasa in LA.Am o familie care ma sustine,iar sotul meu este "Tatal anului",este o buna infrastructura,dar am impresia ca ma fac mai mica.Cred ca e ceva comun la mame,mai ales la cele care lucreaza.
Cum arata o seara de sambata perfecta pentru tine?
Scriu mult.O seara de sambata perfecta ar fi fie sa scriu,fie sa merg la restaurantul meu preferat din LA "Lamil".Duminica perfecta este alturi de familie,sot si copil.

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.