3 decembrie 2009

Interviu cu Chaske Spencer

EW.com nu l-au uitat nici pe Chaske Spencer.
Cand a inceput totul si cand s-a terminat?
Totul a inceput pe 5 martie cand am primit rolul si nu stiu cand o sa se termine,ma simt ca intr-o cursa nebuna,imediat dupa ce am primit rolul,s-a facut o mare valva in jurul nostru.Pe parcurs simteam cum tot se cladeste,iar la premiera,parca totul a explodat,de parca eram staruri rock.Asta am asteptat cu totii,lumea ne tot spunea ca viata noastra se va schimba,si iata ca s-a schimbat.
Spune-ne o intalnire memorabila pe care ai avut-o cu un fan.
Stai sa ma gandesc,era o fata care a lesinat.(rade)Da,o fata a lesinat la mine in brate.Si mai sunt si tipatoarele,si felinele,mamele Twilight,sunt tot timpul pe urma noastra.A fost ceva ireal,gaseam biletele cu numere de telefon prin buzunare,parca eram Beatles.
Pentru ce rol ai mers la auditii?
Pentru Jared prima data,orice rol era bun,stiam ca o sa fie un film mare.Apoi m-au anuntat ca am primit rolul lui Sam.Cand am citit cartea,m-am gandit mai mult la el,este tragic,el nu a vrut niciodata sa fie seful haitei,dar asta trebuia sa faca.
Ce urmeaza acum?
Am propria mea acasa de productie,intitulata "Urban Dreams".Vreau sa primesc scenarii de filme sau sa regizez.Lucrurile au inceput incet sa mearga.Ceva m-a lovit zilele trecute,in timp ce mergeam impreuna cu Bronson Pelletier spre Nordstrom,in limuzina,soarele apunea foarte frumos,la radio canta muzica,iar noi am zis "WOW!Asta chiar e o viata buna.Nu-mi vine sa cred ca facem parte din "New Moon".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.