7 decembrie 2009

Interviu cu Jamie Campbell Bower

Iata si interviul lui Jamie pentru EW.com.
Spune-ne despre nebunia ce inconjoara acest fenomen...
E bizar.E si comic,noi mergem acolo,ne facem treaba si atat timp cat ne place,e tot ce avem nevoie.La un film foarte mare,care are foarte multi fani,nu ma asteptam la ce urma sa vina.Adica stiam de asta,dar nu era ceva prioritar in mintea mea sau un sentiment cunoscut.
Ai vazut "Twilight" inainte?
Da.De fapt,vroiam sa ma implic si in primul film,am citit scenariul si apoi cartile.
Deci putem spune ca esti un fan?
Superfan!
Te bucuri ca ai putut sa-l joci pe Caius?
Initial,am mers la auditii pentru rolul lui Demetri,iar apoi mi-au spus ca as fi mai potrivit pentru rolul lui Caius.Le-am spus "Foarte dragut din partea voastra,mi-ar face placere sa-l interpretez".Cunosteam personajul si mai ales prezenta puternica a Volturilor in "Breaking Dawn".
Cum te-ai pregatit pentru rolul unui membru Volturi?
Chestia este ca,nu plecam orbi in acest rol.Exista atat de multa istorie,mai ales a Volturilor si dispretul lor fata de varcolaci.Pentru rol nu am facut nimic special.Michael Sheen mi-a zis ca s-a documentat ,dar Stephenie a scris si ea in carti despre personaje.Am impresia ca aduni informatii care nu te pot ajuta.Odata ce esti imbracat,machiat si ai lentilele de contact rosii,totul vine de la sine.
Ai avut vreo intalnire memorabila cu un fan?
Mi-a fost daruita o banana.
O banana?!
Am primit o banana la un eveniment din LA.Am scris pe Twiiter ca imi tremurau picioarele,iar asta insemna ca am lipsa de potasiu si bananele sunt bogate in potasiu.Asa ca am mancat banana si mi-am revenit.
Ai semnat pentru urmatoarele filme din saga "Twilight"?
Nu am jucat in "Eclipse",dar sper sa apar in "Breaking Dawn",acolo va trebui sa dam tot ce-i mai bun din noi.
De cine esti mai apropiat dintre actori?
Ashley Greene sau Chris Heyerdahl(Marcus).Este un tip dragut si avem multe lucruri in comun: acelasi gen de umor,sau ce ne place sa citim sau sa vizionam.De fapt,ma inteleg bine cu toti.
Ar mai trebui sa stim ceva despre Caius?
Nu are puteri.Este singurul Volturi fara puteri.Dumnezeu stie de ce,trebuie sa o intreb pe Stephenie.Poate ca are puterea sa para ca este cu 4 cm mai la stanga decat este de fapt.Mi-ar placea sa aiba asta.

Un comentariu:

  1. Ce-am ras aici: "Ar mai trebui sa stim ceva despre Caius?
    Nu are puteri.Este singurul Volturi fara puteri.Dumnezeu stie de ce,trebuie sa o intreb pe Stephenie.Poate ca are puterea sa para ca este cu 4 cm mai la stanga decat este de fapt.Mi-ar placea sa aiba asta."
    Si la faza cu banana. :)) :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.