4 decembrie 2009

Interviu cu Rob

Mariana ne-a trimis un nou set de interviuri cu Rob.
Stiai cat de mare va fi "Twilight" cand ai semnat pentru el?
Nu,nu aveam nici cea mai mica idee pana...nici acum nu stiu sigur cat de mare este.Cred ca atunci cand filmam in Italia am realizat reactia emotionala,oamenii nu doar tipau,ascultau si priveau intens tot ce faceam.Iar dupa fiecare scena,aplaudau politicos.Nu era isterie,erau foarte devotati,a fost incredibil,nu m-am mai simtit asa de mult.
Distribuirea rolului lui Edward a fost cruciala pentru film.Ce a vazut Catherine Hardwicke la tine?
Nu stiu.M-am simtit putin intimidat de Kristen la auditii,asa ca am jucat rolul tipului care se lupta cu el insusi.Nu cred ca ceilalti au abordat aceasta viziune,s-au axat pe partea de incredere.Daca citesti cartile,stii ca este barbatul ideal.Daca esti un baiat,vezi frumusetea altcumva.De asta nu m-am bagat acolo,pentru ca stiam ca o sa ma fac de ras la auditii.Eram fals.Presupun ca am ignorat orice mic detaliu legat de increderea de sine.Am interpretat opusul.
Daca alegeau pe altcineva pentru Edward,crezi ca ar fi avut la fel de mult succes?
Sincer,nu stiu.Nu conteaza cat de faimos o sa devin ca si individ,totul va fi eclipsat de faima lui Edward Cullen.Asta inseamna ceva,nu ma deranjeaza,dar asa stau lucrurile.
De ce e lumea atat de nebuna dupa asta?
Cand am fost in februarie in Japonia,majoritatea fanilor de la intalniri,au mers la scoli americane,dar cand am fost acum de curand,erau numai japonezi,nu stiau nici bine sa vorbeasca engleza,dar reactia lor a fost aceeasi ca peste tot in lume.Chiar organizatorii au zis ca fanii de acolo nu sunt la fel,si au ramas uimiti la final.
Cred ca exista ceva ciudat in oameni,care reactioneaza.Atat de multe povesti de dragoste sunt publicate,chiar si cu vampiri,care au la baza acelasi fir narativ,dar reactia publicului difera.E ca si cum ai face parte dintr-un club.Inainte ziceau ca este o placere vinovata,dar acum cred ca sunt mandri ca fac parte din asa ceva.
Cum se mentine?
Habar nu am,cred ca se hraneste prin carti.Se continua de la inceputul anului si pana acum.Vorbeam cu directorul studioul si zicea ca doar 25% din campania pentru "New Moon" e terminata.Pana si celebritatile au fost intrebate ce parere au despre "Twilight".E o nebunie.Tin minte ca anul trecut,la Comic Con,ziceam ca nu vad unde am putea ajunge mai departe de atat.Cred ca de data asta si baietii sunt dusi sa vada filmul.Ei erai singurii care au ramas.
Filmele au fost filmate foarte repede,iar una din cauza a fost faptul ca vampiri nu imbatranesc.Ai simtit vreo presiune din acest motiv?
Nu m-am gandit la asta.Cu siguranta arat mai batran in "New Moon" decat in primul.Dar in "Eclipse" par mai tanar,lucru putin ciudat.
O intreaga generatia te va tine minte ca fiind Edward.Esti un simbol.Este greu sa te ridici la acel nivel?
Nu trebuie sa faci asta.Cred ca marea problema este sa lupti impotriva.Cred ca aici majoritatea oamenilor aflati in aceeasi situatie,intampina dificultati,eu nu sunt o mare senzatie,chiar daca multi ma vad asa.Niciodata nu am incercat sa ma fac placut de o anumita categorie de public.Am incercat sa fac filmul cat mai inteligent si nesiropos.
Multe celebritati se folosesc de deghizari pentru a scapa de atentie.Care a fost cea mai groaznica deghizare a ta?
Filmam in Vancouver si am vrut sa incerc ceva.Acolo ziceau ca numai oamenii cu probleme poarta gluga.Este singurul oras din lume unde glugile nu sunt la moda.Cand porti gluga,oamenii au impresia ca o sa-i furi.Este ceva banal,dar a functionat.In timp ce mergeam,mai scuipam pe jos sau tremuram si nimeni nu se apropia de mine,se mutau toti in partea cealalta a strazii.
Poti sa scapi de atentie?
Nu poti,greu este atunci cand toti stau in fata unei cladiri din care tu vrei sa iesi, si te vor urmari.Asta e grav.Daca ar fi numai pozele,ar fi ok,dar urmaritul asta iti fura libertatea.
Sursa

Un comentariu:

  1. A fost foarte dragut in interviu. (nu ca i s-ar permite sa fie altfel, chiar daca ar vrea:))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.