22 decembrie 2009

Stiri Ashley

Ashley Greene este pe coperta revistei TeenPROM 2010.In revista ea vorbeste despre DonateMyDress.org,organizatie pentru care actrita este purtatoare de cuvant si care se ocupa cu distribuirea rochiilor de gala purtate,fetelor cu situatie financiara neprivilegiata.
"Mi-am cumparat rochia mea de bal din banii mei,pentru ca parintii nu puteau sa cheltuiasca banii pe asemenea produs.Am lucrat mult ca sa pot sa o cumpar,a insemnat mult pentru mine",spune actrita.
Rochia ei a fost una lunga,cu insetii aurii si argintii si cu decolteu(pentru care mama ei a facut o esarfa).Rochia a pastrat-o pana cand a intrat in organizatie :"Am avut rochia mea de bal pana cand am devenit membru al organizatiei si am donat-o.Este incredibil sa vezi chipurile fetelor luminandu-se cand primesc o rochie.E distractiv pentru ca pot sa intercationez cu ele si sa impartasesc experienta cu ele."
Cat despre marea seara,Ashley spune ca totul a iesit perfect :" Am mers alaturi de iubitul meu din liceu si m-am simtit incredibil.Am avut un bal de vis, o sa mi-l amintesc tot timpul.
Iata ce spune despre "New Moon" : " In "Twilight" totul a fost nou,si eram stresata.In "New Moon",deja intruchipasem aceste personaje,iar fanilor le-a placut filmul.De asemenea,Alice a devenit mai importanta.Am avut parte de ceva actiune,si am ghidat-o pe Bella in a doua jumatate a filmului.Ma bucur ca s-a intamplat in al doilea film,pentru ca nu sunt sigura ca m-as fi descurcat bine cu asta in primul film."
Sursa si mai multe informatii.

Un comentariu:

  1. Ashley e atat de draguta ! ... Nu toti putem dona un lucru important pentru noi, cum a fost rochia ei ... ea e tare frumoasa si mereu ma impresioneaza.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.