15 ianuarie 2010

Dvd New Moon

Dvd-ul "New Moon" va aparea in 20 martie in SUA,conform twitterului celor de la Summit.
Mai jos sunt cateva raspunsuri ale lui Chris Weitz la intrebarile unei fani si cateva modele de coperti pentru Dvd (SUA,Anglia,Germania si editie speciala).
Jenny este fericita castigatoare a unui concurs organizat de Summit ce avea ca si premiu un apel telefonic de la Chris Weitz,regizorul "New Moon".Iata conversatia celor 2.
Cat de stresant a fost sa stii ca trebuie sa schimbi mai multe locatii pentru "New Moon"?
A fost foarte stresant,pentru ca ma gandeam ca oamenii o sa observe si vor fi suparati,era un puzzle pe care trebuia sa-l fac bine.Exteriorul scolii este complet realizat pe computer,numai scara am construit-o.In casa Cullen am incercat sa arat camere diferite ca sa simti ca e o casa adevarata.Cand Taylor a calatorit pentru "Twilight",o fana i-a daruit un ornament specific nativilor americani,si l-am folosit in camera lui Jacob.
Stiu ca masina lui Edward este mai inchisa la culoare,dar din ce motiv a avut loc schimbarea asta?
Disponibilitate.Volvo a vrut sa introduca o noua masina in filme,in locul modelului vechi.Asa ca ne-au dat un nou model,un Volvo maro,pe care de indata l-am vopsit.Pentru culoare am ales una mai inchisa si nu foarte stralucitoare.A ajutat la crearea atmosferei la prima scena a lui Edward.
Cum te-ai decis sa filmezi cum trec luniile fara Edward,avand in vedere ca in carte sunt pagini goale la acele luni?
Initial ne-am gandit sa folosim o imagine goala pe care sa apara scris numele lunilor dar am simtit ca trebuie sa arat despresia.Am pus un ecran verde la geamuri si am folosit efectele speciale si o camera care se roteste.Nu stiu daca ati vazut,dar cu cat se schimba camera si trece timpul,sunt din ce in se mai putine poze cu prietenii ei si camera devine din ce in ce mai goala.
Mi-au placut mult scenele noi cu Victoria si Bella in apa(in carte apare o reflectie portocalie in apa).Cum ti-a venit scena asta?
Pai reflectia portocalie nu arata bine pe ecran intr-o scena vizibila.Scena era dificila pentru ca vroiam sa o filmam pe Victoria indreptandu-se spre Bella si sa se simta si amenintarea in acelasi timp.Asta a fost filmat intr-o piscina din Vancouver,cu actorii sub apa si 5 sau 6 oameni cu tuburi de aer pentru siguranta.Am mai avut si scene verzi in apa ca mai tarziu sa le adaugam cateva efecte.Exista un program care adauga valuri sau culori in apa.Kristen era racita cand am filmat si ne era frica de inec.Am obligat-o sa stea in apa(rade).Rob s-a simtit mai bine in apa,a mai filmat scene acvatice in trecut(Harry Potter).
Exista scene care nu sunt in film,dar care ti-ar fi placut sa fie?
Da,o scena.Exista o scena cu un accident de motocicleta care accentua sentimentul de pericol.Cauza neaparitiei in film a fost vremea,era prea insorit afara pentru Forks.Dvd-ul va contine scena asta precum si cele extinse.Unele contin mai multe cu Edward si vizita lui la Volturi cu ingrijorarea privind imortalitatea,precum si scene dintre Carlisle si Bella(cand o coase pe Bella).Intr-un scenariu timpuriu,acea scena nu aparea in film.Imediat am stiut ca trebuie sa schimb,era esential pentru poveste.
De ce exista 2 scene in film in care Bella si Jacob aproape sarutandu-se cand in carte nu sunt atat de accentuate?
Am furat putin din "Eclipse" ca sa nu fie numai "saracul Jacob".Cu mai putin Edward,am simtit nevoia de mai mult romantism fara sa compromitem spiritul cartii.
Ai avut vreun cuvant de spus la coloana sonora?Daca da,cat de greu a fost sa alegi?
Am avut multe de spus in alegerea coloanei sonore,si multe trupe bune nu au ajuns la final(ex : Silver Sun),dar ne trebuia ceva mai lent.Pentru scena cu depresia Bellei(lunile) am avut o piesa veche de la Radiohead,dar am adus-o pe Lykke Li si a urmarit scena si ne-a oferit o piesa care se potrivea perfect.Am vrut melodii noi,independente,care sa se potriveasca cu starea.
Sursa si Sursa via Ari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.