9 ianuarie 2010

Interviu "100 Monkeys"

Un nou interviu al trupei "100 Monkeys".
Cum merge turneul?
A fost foarte distractiv.Sunt cele mai multe showuri consecutive pe care le-am avut ca si trupa.Am avut 5 showuri in 5 seri,a fost o minune.A fost grozav.Oameni vin la concerte si se distreaza.Sa te simti bine,asta e important pentru noi,sa ne asiguram ca fiecare are o petrecere buna.
Cum ati descrie showul vostru live cuiva care nu l-a vazut inainte?
Este un show rock diferit.Trupa noastra are multi multi-intrumentalisti si ne mai schimbam.Nu e ca la concertele rock moderne,unde un singur tip canta o ora.Facem schimb de instrumente,asa ca intr-o seara ne puteti vedea la orga,bass,chitara,mandolina sau trompeta.Fiecare ajunge la tobe la un moment sau altul.Si fiecare canta si vocal.Este un lucru vizual si auditiv.Mentine atmosfera si pastreaza diferenta dintre tipurile de muzica pe care le cantam.Putem canta orice,de la rock la dance,la disco si chiar country si jazz rock.
Planuiti dinainte showul?Toate schimbarile?Sau improvozati?
Stim ce melodii cantam,toate sunt scrise.Improvizam cate o piesa pe seara,uneori chiar 2.Ii cerem publicului sa zica numele piesei,ceea ce e chiar distractiv.
Care sunt numele pieselor pe care publicul le-a ales pana acum?
Oh frate.Cele mai recente cred ca au fost "Maioneza"- asta a fost unul interesant.Am facut o piesa "Jared",asta a fost comic,pentru ca pe un membru al trupei il cheama Jared Anderson.Am facut o piesa despre el.Cred ca cea mai grea pe care am facut-o a fost "Hipopotamul pe o aripa de avion ce aterizeaza pe Nil."Asta a fost intr-un club din LA "Crane's".A fost copilul dintre Tom Waits si Prince.
Din moment ce anul nou se apropie,in loc sa va intreb de influentele voastre,va intreb care sunt albumele pe care le-ati ascultat in ultima decada?
"Modest House" si-au conturat bine sunetul in ultima decada.Albumul meu preferat probabil ca este "Good News for People Who Love Bad News".Imi place si "Youth and Young Manhood" de la Kings of Leon,si asta e unul dintre preferate...si "Aha Shake Hearthbreak" imi place mult.Oh,si "Tamuawok" de Stevedores.Asta a avut o mare influenta.
Trebuie sa intreb de numele trupei.Ce e "100 Monkey Effect"?
"100 Monkey Effect" este idea ca odata ce o populatie stie ceva va impartasi si restul populatiei.Asa ca odata ce 100 de maimute(100 monkeys) dintr-o parte a lumi isi dau seama cum sa spele o rosie,restul lumii instinctiv stie.Totul se rezuma la constienta comuna si felul in care suntem uniti.Daca cineva simte sau stie ceva,acel sentiment se impastie pentru ca suntem cu totii legati.
Cum sunt inregistrarile?
Tot timpul cantam,inregistram,inventam si ne prostim,ca sa improspatam atmosfera.Felul in care scriem melodiile e variabil.Cateodata vine cineva cu o idee,alteori ne concentram asupra unei teme.Ni s-a intamplat sa compunem o piesa live,iar cand coboram de pe scena stiam ca trebuie sa retinem asta.Primul nostru album este tot improvizat,totul a fost creat pe loc.Este distractiv.A fost primul nostru album si l-am inregistrat in sufragerie.Ne place sa facem muzica si sa ne distram.
Jackson,am citit ca ai avut o copilarie destul de mobila.Ai locuit in Texas pentru o vreme?
Da,am locuit in Texas 5 ani.
Este un show de revenire acasa cand te intorci?
Oh da,parintii mei inca locuiesc in Texas.Sunt foarte entuziasmat,am familie in Dallas,in Houston si in Austin.O sa am o revedere placuta.Si alti membri din trupa isi au familiile in Texas,si ei abia asteapta sa ajunga acolo.Ultima data cand am fost in Texas am avut un show grozav in Dallas.
Ai fost la granita?
Oh,cand am avut 16 ani,obisnuiam sa merg acolo tot timpul.Treceam peste granita foarte repede,mergeam sa cumparam whiskey,tequila sau tigari ieftine.Faceam asta tot timpul.Numai sa nu-i spui mamei mele.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.