15 ianuarie 2010

Interviu cu Ashley

Mai jos gasiti un interviu interesant cu Ashley in care Michael Sheen (Aro) este cel care ii pune intrebari.
Michael : Ok.Asta e prima mea intrebare,singura mai serioasa,restul sunt toate amuzante.Prima : ca si spiridus,crescuta de oameni,ai intampinat discriminare inpotriva lumii magice in Hollywood?
Ashley : Pai,cred ca oamenii sunt gelosi pentru ca eustralucesc,vorbesc limba spiridusilor si ca am urechi mici si ascutite.
Adevarat.
Asa ca da,exista discriminare,dar nu prea imi pasa.
Esti descrisa de multe ori ca un spiridus.Si eu in zilele mele de tinerete primeam aceasi descriere.Cred ca te descurci mai bine cu faptul ca esti o fata draguta decat un baiat obisnuit.
Imi pare rau pentru adolescenta ta.
Iti multumesc.Pai,uite,hai sa ne intoarcem la inceput,Ashley Greene.Ai crescut in Jacksonville,Florida,corect?
Corect.
Acum povesteste-mi de Jacksonville.Cum e?Si ai putea sa presari totul cu o poveste despre aligatori?
Am mancat doar o data coada prajita de aligator.
Cum a fost sa cresti acolo?A fost bine la scoala?
A fost super.Vreau sa zic,a fost grozav pana cand am realizat ca exista mai mult de atat.Am mers la o scoala publica cu un profil de Drept si psihologie.Dar chiar inainte de anul final,am decis ca vroiam sa plec de acasa si sa devin actrita,asa ca am absolvit mai repede si m-am mutat in LA.Acum ca sunt aici,nu ma pot imagina locuind acolo.
Ce s-a intamplat?Ai facut Drept si psihologie?
Da,si iubeam orele.Totul era pregatit dinainte,parintii mei spuneau feiriciti "Fiica noastra va fi avocat sau psiholog."Apoi le-am spus de actorie.
A fost din senin?Ce te-a facut sa te gandesti la asta?
Eu,in lipsa unui termen mai bun,m-am lovit de ea - lucru care o sa-i supere pe unii.
Teatrul de la scoala?
Nici macar.Intotdeauna mi-a placut sa joc si sa fiu in fata oamenilor.Asta era si unul dintre lucrurile preferate la Drept : am avut procese false unde am avut ocazia sa-mi sustin cauza.Dar dupa primul meu curs la actorie,am devenit dependenta.La finalul cursului,am avut un manager,apoi ne-am dus la New York si mi-am luat si un agent,iar cand m-am intors acasa,ei i-au spus mamei ca trebuie sa ma mut in LA.Au fost putin nebuni sa zica asta,dar ma bucur ca au facut-o.
Sa pleci din Jacksonville la LA la 17 ani...E foarte devreme.Nu ti-a fost frica?Parintii tai nu au fost ingrijorati?
Parinitii au fost mai speriati decat mine.Eu cand imi propun ceva,trebuie sa fac aia.Asta vreau sa fac,si o sa fac si totul o sa iasa bine.O sa fiu actrita.Nu exista cale de intoarcere.Parintii mei,pe de alta parte...evident ca am avut discutii lungi si nopti nedormite.Intotdeauna am fost un copil bun,dar mi-au spus ca daca o sa devin unul salbatic in LA,va trebui sa ma intorc si sa ma duc la facultate.
Inca nu te-au chemat acasa?
De 2 ori cred ca mi-au spus ca ar trebui sa ma intorc.Dar de fiecare data cand imi spuneau asta,eu primeam un nou rol.Nu stiu daca a fost destinul sau norocul sau momentul potrivit sau doar mesajul lor m-a facut sa dau tot ce pot ca sa primesc rolul.Orice era,s-a intamplat.Si m-am si zbatut mult.Le sunt recunoscatoare parintilor mei ca m-au lasat sa ma zbat,pentru ca nu cred ca apreciezi la valoare corecta daca nu intelegi ce castigi.Ei mi-au platit chiria in primul an.
Deci te-ai prezentat in LA cu biletul de autobuz intr-o mana si chiria pe un an in buzunar,si apoi ce s-a intamplat?Cum au fost primele auditii?
Prima auditie a fost pentru "Days of Our Lives".
L-ai vazut pe Joey Tribbiani acolo?
Nu,din pacate nu.
Cum si-a facut "Twilight" aparitia?Iti aduci aminte cum a decurs totul?
A fost ca la orice auditie.Managerul meu mi-a spus "Mergi la un casting grozav.Ei ii aleg pe cei mai buni.Daca nu esti buna,nu o sa te sune inapoi."Asa ca mi-am zis ca o sa fiu mai atenta.Apoi am observat ca nu exista un scenariu,numai o carte.Dupa ce mi-am luat seria,m-am indragostit de ea.Aceasta determinare m-a facut sa dau tot ce am avut mai bun si sa nu ma las pana nu obtin acel rol.
Este mult ai mult la "Twilight" decat filmele,nu?E tot ce se leaga de el - un fel de fenomen.Cum este sa fii in epicentrul acestui acestei actiuni?
(ofteaza)E un lucru destul de greu,am lucrat la un restaurant,am primit rolul din "Twilight",mi-am luat concediu 2 saptamani si am zburat spre Portland si apoi totul a devenit nebunesc.Asta m-a facut sa ma impun in anumite locuri chiar inainte de aparitia filmului.Intre "Twilight" si "New Moon" am filmat 4 filme independente.Nu prea am avut timp sa stau si sa analizez totul.Daca daca trag linie,si ma gandesc,e chiar incredibil.
Restul interviului il gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.