10 ianuarie 2010

Kristen despre Bella

Tanara actrita spune ca se simte foarte protectoare fata de personajul ei Bella Swan.Ea explica:"Simt ca Bella a devenit o parte din mine,intr-un mod mai ciudat.Ma simt foarte protectoare fata de ea.Eu si Bella am fost in aceeasi calatorie,in al doilea film ea se maturizeaza.Ia multe decizii drastice legate de viata ei si stie ce isi doreste.A ajuns sa se cunoasca mult mai bine si cred ca prin intermediul acestui proiect am reusit si eu asta.A fost o calatorie salbatica si a existat multa evaluare a stimei de sine.Am crescut mult,la fel si Bella."
Kristen ne mai spune ca atunci cand pozele de la filmarile "New Moon" si "Eclipse" au aparut pe internet,inima ei a fost franta :"Am avut inima franta cand am vazut pozele pe internet.Nu vroiam ca cineva sa vada pozele,cum ar fi cele cu Taylor si peruca lui,pentru ca vroiam sa-i surprindem pe toti cand apareau filmele."
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.