31 ianuarie 2010

Stiri Rob

Se pare ca nu numai Stephenie Meyer a avut parte de cartea ei de benzi desenate,din luna mai,pe piata va fi disponibila si una despre Robert Pattinson.Bluewater Productions anunta ca in cele 32 de pagini ale cartii "FAME : Robert Pattinson",vom gasi informatii despre Robert si despre evolutia carierei lui.
"Imi place sa pot prezenta celebritati oamenilor intr-un mod neasteptat,atat in scris,cat si vizual.Biografiile in benzi desenate sunt menite sa ilustreze fapte interesante fanilor din viata idolilor lor si sa-i inspire sa invete mai mult.Am ales sa-l prezint pe Robert Pattinson dintr-o perspectiva unica,introducandu-l pe cititor in viata actorului,dincolo de rolurile sale faimoase.",spune autoarea,Kim Sherman.
"Munca la aceasta carte mi-a aratat un alt Robert Pattinson.Inainte sa incep,il cunosteam ca pe "vampirul adolescent",insa,dupa ce am citit scenariul,povestea si i-am ascultat muzica,nu am devenit doar interesat in viitoarele lui proiecte,ci am ajuns sa-l apreciez pe acest "vampir adolescent.",spune Nathaniel Ooten,cel care s-a ocupat de desene.
Sursa

2 comentarii:

  1. L-au desenat cam urat aici. Si parul nu seamana deloc cu al lui!

    RăspundețiȘtergere
  2. fascinanta frumusetea lui chear si in benzile desenate;))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.