10 februarie 2010

Recuperari ficuri

Hey,bine v-am regasit!
Iata doza de ficuri,noi si continuari :
Fly on love - de Paula - AICI primele 6 capitole.
When love dies - de Dark -AICI primele 3 capitole.
Predestinat - de Corina - AICI primele 9 capitole.
Almost lover - de Catalina -
AICI capitolul 25.
Happy with you - de Ruxandra - AICI primele 4 capitole.
Noapte si zi - de Dya - AICI capitolul 12.
Hazard Games - de Krisz - AICI capitolul 29.
Rising Star (scirs de AngstGoddess003) - tradus de Maria - AICI primul capitol.
New Moon Edward POV - tradus de Andreea - AICI capitolul 5.
O alta viata - de Alexandra - AICI capitolul 12.
Forget me not - de Cristina - AICI primul capitol.
Un scenariu nou - de Gabrielle - AICI ficul complet.
Hello,America - de MaryLu - AICI primele 3 capitole.
Destinul - de Ruxy - AICI primele 3 capitole.
Streets - de Laura - AICI capitolul 38.
Different - de Laura - AICI capitolul 8.
Midnight Life - de Laura - AICI capitolul 1.
I love to hate you - tradus de Mikydutzza - AICI capitolul 4.
Jurnalele lor - de Catalina si Adrian - AICI - primele 9 capitole
Pentru totdeauna - de Georgiana - AICI - capitolul 18.
Un nou scenariu - de Paper Doll - AICI - primul capitol.
Memories - de BibbyEllen - AICI - capitolul 8.
Antiteza - de Ana - AICI - capitolul 2.
Lectura placuta :D!

15 comentarii:

  1. Cat ma bucur ca ati revenit! incepusem sa ma satur de certurile provocate de absenta voastra, fetelor. voi sunteti singurele care puteti sa mai calmati apele pe aici. sincer, ma bucur enorm ca postati din nou!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani taylor!>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. de fapt ficul se numeste michette, forget me not e un alt fic la care lucrez, dar le puteti citi pe amandoua pe site.
    mersi pentru postare si astept pareri.
    p:s: welcome back:)

    RăspundețiȘtergere
  4. de fapt ficul se numeste michette, forget me not e un alt fic la care lucrez, dar le puteti citi pe amandoua pe site.
    mersi pentru postare si astept pareri.
    p:s: welcome back:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey...am si eu o intrebare...m-am apucat de scris un fanfic...ackum intrebarea este.. Unde l-as putea posta..trebuie sa fac un blog separat sau sa trimit ce am scris si sa mi-l posteze operatori?
    p.s: scz dilema mea..sunt noua in asa cva si chiar vreau sa invat...

    RăspundețiȘtergere
  6. deci eve sunt laura alta , de ce ficul meu nu e ?l-am trimis

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca v-ati intors fetelor..:)....bine ati revenit..!!!
    ams i eu o intrebare nu-mi merge sa vad si eu ficurile...ma puteti ajuta?..se pot trimite pe mail? va rog..mailul meu este: andrei.felicia2000@yahoo.com
    mersi mult..:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea face o treaba buna cu traducerea de la New Moon - Edward pov, numai ca de vreo 2 zile blogul ei nu mai poate fi citit.

    RăspundețiȘtergere
  9. cui pl fly on love>:D?
    io il ador

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim spunea...
    Hey...am si eu o intrebare...m-am apucat de scris un fanfic...ackum intrebarea este.. Unde l-as putea posta..trebuie sa fac un blog separat sau sa trimit ce am scris si sa mi-l posteze operatori?
    p.s: scz dilema mea..sunt noua in asa cva si chiar vreau sa invat...


    anonim...majoritatea, ne facem bloguri separate, iar mai apoi le trimitem linkul fetelor cu blogul...in caz ca mai ai nevoie de ajutor, lasa o adresa de e-mail sau de mess:D...sunt dispusa sa te ajut:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.