3 aprilie 2010

Ficuri

Forever and Always - de Monik - AICI capitolul 29.
Fluturele noptii - de Anda - AICI capitolele 1-6.
Spini - de Gabrielle - AICI primele 6 capitole.
Drumul catre regasire - de Cristina - AICI primele 4 capitole.
Love Story - de Iulia - AICI capitolul 17.
Almost lover - de Catalina - AICI ultimul capitol.
Hazard games - de Krisz - AICI capitolul 30 .
Pentru totdeauna - de Georgiana - AICI capitolul 22.
Fiica amurgului - de Jane X - AICI capitolul 10.
Predestinat - de Corina - AICI capitolul 12.
Reverse - de Shtrumph - AICI pana la capitolul 15.

9 comentarii:

  1. Ficuri, ce ti se pare ca sunt?!:|

    RăspundețiȘtergere
  2. scrie in titlu nu vezi?!
    are sistem anti-prost:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce proasta`i lumea ...copii!!nu toata lumea e "culta " ca voi...poate unii nu stiu ce is alea FICURI...DESTEPTELOR...8-|...


    Relax...lume...;)



    Cu Drag Eu;;);x

    RăspundețiȘtergere
  4. Incepeti din nou cu cearta ???

    RăspundețiȘtergere
  5. ok..am inteles ca sunt proasta...probabil ca asa am sa raman toata viata daca nu imi spuneti voi ce inseamna ficuri... defapt nu mi-ati dat un raspuns concret!

    RăspundețiȘtergere
  6. fan fic este un gen de versiune a unui anumit subiect transformat cum vrem noi:) in acest caz Twilight;)

    RăspundețiȘtergere
  7. gen de versiune :)) am mai auzit-o si pe-asta.
    Lasa ca dau eu raspunsul corect.

    Fanfiction (fanfic, ff sau fic) se refera la creatiile (povestile) scrise de fanii unei carti sau al unui film (ma rog) intr-un alt mod, diferit de versiunea originala. Caracterele (numele) de obicei nu se schimba si se pastreaza ideea. aceste FFuri nu sunt niciodata publicate.

    Adica daca vrei sa Faci un fanfic la twilight o sa ii spui : "Bella si Edward" si o sa faci un fanfic unde bella o sa aiba ochi albastri si o sa fie vampir dupa doua zile dupa ce l-a cunoscut pe edward care venise din Polonia.
    Asta ca un exemplu scurt.
    Mary, lasa-i tu pe desteptii aia sa stie ce e un FanFIC ca o sa primeasca un Nobel pentru asta.
    Retarzilor!

    RăspundețiȘtergere
  8. mersi frumos de raspuns:*....si nu cred k era cazul sa sariti asa doar pt k nu stiam ce inseamna Ficuri...:P

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.