21 aprilie 2010

Interviu Alex Meraz

Seventeen.com au un nou interviu cu Alex Meraz.
Cati ani ai avut cand te-ai sarutat prima data?
12.
De ce vedeta esti indragostit?
Monica Bellucci..este o zeita!
Ce stil de moda feminin te deruteaza?
Cel boem-chic.
Care este filmul pentru fete care iti place?
The Notebook.
Care este placerea ta interzisa la TV?
True Blood si Ultimate Fighter.
Cine te-ar interpreta pe tine in filmul bazat pe viata ta?
Taylor Lautner.
Care este meseria ta de vis?
O am deja!
Daca ai putea schimba locul cu cineva din lume,cu cine ai vrea?
George St.Pierre(este un artist in arte martiale care lupta in UFC).
De cine esti mai apropiat in familia ta?
De fratii mei.
Site-ul tau web preferat?
Michaelwelchonline.com.
Mancarea Fast-Food fara de care nu poti trai?
Pizza.
Care este obiceiul tau cel mai groaznic?
Vorbesc prea mult.
Ultima piesa ascultata la iPod?
Sountrack-ul The Crazy Heart.
Ultimul lucru cumparat?
Cizme de piele.
Ce ai visat seara trecuta?
Am uitat.
Cati bani ai acum in portofel?
Am numai carduri de credit.
Completeaza spatiul : Cand am avut 17,eram...
Speriat.

7 comentarii:

  1. la intebarea cu primul sarut, s-a intamplat l 12 nu la 17.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate,la 12 ani a fost primul sarut..oricum nu mai are niciun rost k nu e tradus bine asa k...:-j
    Mai st 2 interviuri la fel cu Robert:X si Kiowa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. alin de ce e penal? ca e suuuper frumos??? am observat ca au o problema majoritatea baietilor... daca fetelor le place la nebunie un star gata e penal, urat,etc ....chiar sunteti frustrati rau ....

    RăspundețiȘtergere
  4. andreea draga, tu cred ca nu sti semnificatia cuvantului penal, e intr-un sens bun penal, adica foarte tare, pffffff

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm....exista sens bun?:)) sincer nu stiam ....in regiunea in care locuiesc "penal" are sens rau ...asa ca imi retrag cuvintele sa nu o lungim

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.