7 aprilie 2010

Interviu Christian

Cum au decurs auditiile la Saga Twilight?
Nu stiam cat de importate vor deveni filmele,doar am luat cartea si am inceput s-o citesc si am iubit-o.Auditiile au fost ca la orice film.Initial,eram pregatita pentru rolul lui Jessica,am inteles-o si am crezut ca pot sa primesc rolul ei,dar in adancul meu stiam ca imi doresc un alt rol,asemanator cu Angela.Asa ca in ultima clipa,mi-am pus ochelarii,mi-am prins parul intr-o coada ca sa aflu ca am primit rolul lui Angela.
Ce proiecte ai planificate in viitor?
Am terminat "Eclipse" care va fi disponibil din iunie.
Ce parere ai despre tinutele tale din "Twilight"?
Cand am ajuns prima data la filmari,Catherine mi-a spus ca vor adopta un look casual pentru Angela.M-a bucurat asta.Cand am ocazia,intotdeauna sunt fericita sa joc personaje diferite si sa devin persoane noi.Faptul ca arat diferit de mine si sunt diferita de mine in roluri e o provocare pentru mine,dar imi place!
Care este rolul ideal pentru tine?
O femeie care stie sa se descurce.Poate si cateva scene de lupta.
Cum a fost modellingul pentru PETA?
A fost o experienta minunata!Sunt atat de norocoasa ca am avut ocazia sa-i fac pe oameni sa se gandeasca la modalitati de ajutorare a animalelor sau de rezolvare a altor probleme de mediu.
Ne poti spune vreo poveste despre animale?

Imi place sa pun postere cu animale pierdute pana cand isi regasesc familiile.Sunt ca un magnet care atrage animalele pierdute.
Ai vreun sfat "verde" pentru noi?
Stingeti luminile cand nu le folositi.Tineti minte ca daca nu conteaza pentru factura voastra,conteaza pentru lume.
De ce obiecte esti foarte mandra ca le ai?
Geanta mea Stella McCartney,ochelari de soare tip aviator de la Tiffany,un inel foarte vechi de la bunica mea,si o poza cu bunica si mama ei.
Spune-ne ceva ce nimeni nu stie despre tine.
Fac multe cursuri de autoaparare ,iar exercitiile mele preferate sunt cele pentru Hapkido!
Cele 2 poze sunt de la o sedinta foto recenta.
Sursa si Sursa

Un comentariu:

  1. Fitoasa cu diploma ca a absolvit cursurile de auto-aparare = )) haha.

    LOL, ce maare actrita mai e ea.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.